پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/28 13:37
کد خبر: 7568

بازیکن هلندی اولسان: از نظر تاکتیکی و تکنیکی بهتر از پرسپولیس هستیم

ستاره اولسان هیوندای کره جنوبی، پرسپولیس را تیم بزرگی در فوتبال آسیا می‌داند، اما در عین حال معتقد است اولسان کیفیت بهتری دارد.

دیو بولتوییس در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بزرگترین آرزوی کسی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده، بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیاست. همه در اروپا با لیگ قهرمانان اروپا بزرگ می‌شوند، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برای من که به این قاره آمده‌ام، اتفاقی کاملاً جدید بود.

وی تبدیل شدن به نخستین هلندی تاریخ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را اتفاقی فوق‌العاده دانست و گفت: جام جهانی باشگاه‌ها پس از این رقابت‌ها بی‌نظیر خواهد بود. به همین دلیل همه برای رسیدن به آن تورنمنت، تشنه قهرمانی در آسیا هستند. این سومین شانس ما برای قهرمانی است و امیدوارم امسال از آن استفاده کنیم.

مهاجم اولسان هیوندای با بیان اینکه چیزی برای ترس وجود ندارد، تصریح کرد: فرصت‌های خوبی داشتیم تا امسال را متفاوت کنیم. برای من و در کنار تیم، امسال سال خوبی بود. ما نتوانستیم قهرمان شویم، اما حالا سومین شانس متوالی را برای کسب یک جام داریم و امیدوارم این بار به آن برسیم. همه تشنه قهرمانی در این رقابت‌ها هستند و با تمام توان خود تلاش می‌کنیم تا قهرمان آسیا شویم.

بولتویس درخصوص شاگردان یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: آنها منتظر شانس خود از ضربات ایستگاهی یا کرنرها هستند. ما از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی تیم بهتری هستیم. بنابراین بازی خوبی خواهیم داشت و باید بفهمیم با شیوه‌ای با پرسپولیس مقابله کنیم.

وی با تمجید از پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی در ایران و آسیاست و احترام زیادی برای آنها قائلم. بازی فینال جذاب خواهد بود و امیدوارم در پایان، جام قهرمانی در دستان ما باشد.

به گزارش تسنیم دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 فردا (شنبه) میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در کشور قطر آغاز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wakx2