پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/29 22:01
کد خبر: 7612

پیام تاسف برانگیز پرسپولیسی ها روی تخته سفید رختکن در قطر+عکس جنجالی

پرسپولیس با شکست مقابل اولسان هیوندای نتوانست جام قهرمانی را به ایران بیاورد.

دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با شکست تیم پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای پایان یافت تا سرخپوشان پایتخت برای دومین سال متوالی از دستیابی به جام آسیا باز بمانند.


خبرداغ:روحانی و قالیباف پرداخت یارانه 100 تومانی را تصویب کردند


این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت اما تیم کره‌ای در شروع نیمه دوم با ضربه پنالتی دیگری که نصیب‌اش شد خود را جلو انداخت و تا پایان مسابقه این برتری را حفظ کرد.

گل نخست این دیدار در نیمه اول را پرسپولیس در دقیقه ۴۵ توسط مهدی عبدی به ثمر رساند اما تیم اولسان در دقایق تلف شده نیمه نخست با پنالتی که توسط یو ای آر تشخیص داده شد به گل تساوی دست یافت.

اولسان هیوندای در دقیقه ۵۵ از روی اشتباه مهدی شیری، مدافع تیم پرسپولیس باز هم صاحب یک ضربه دیگر پنالتی شد که جونیور نگرائو،‌ مهاجم برزیلی تیم کره‌ای آنرا تبدیل به گل دوم کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار برغم آنکه از نظر مالکیت توپ ( ۴۳ به ۵۷) آمار ضعیف تری نسبت به حریف کره‌ای داشتند اما با خلق موقعیت ها متعدد خطرناک، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

دو اشتباه فاحش از سوی سرخپوشان منجر به دو ضربه پنالتی شد تا اولسان هیوندای با گل کردن هر دو فرصت بادآورده پیروزی و دومین جام آسیایی را برای خود تضمین کند.


خبرداغ:تفریحات فوق لاکچری گلاره عباسی در روزهای کرونایی+عکس


تیم پرسپولیس، نماینده ایران در این رقابت‌ها پس از غلبه بر تیم النصر عربستان در دیدار نیمه نهایی راهی مسابقه پایانی شده بود و در دیدار پایانی سه مهره اصلی و کارآمد خود یعنی عیسی آل کثیر،‌ احسان پهلوان و وحید امیری را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

حدود ۱۰ هزار تماشاگر از شهروندان قطری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و داشتن برگه آزمایش منفی کرونا اجازه یافتند تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

برای طرفداران ایرانی و کره‌ای دو تیم نیز در مجموع یک هزار بلیط در نظر گرفته شده که به طور مساوی بین آنها توزیع شده است.

تیم پرسپولیس برای دومین سال متوالی طی سه دوره پیش پای به فینال این رقابت‌ها گذاشته بود که متاسفانه به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان نتوانست نتیجه دلخواه و در نهایت جام قهرمانی را کسب کند.

آخرین نوشته در رختکن پرسپولیسی ها در قطر را می بینید: "پرسپولیس جام را به خانه نبردی، اما دل ما را بردی، بچه ها مچکریم. م. الف.میلیون ها ایرانی "​

 


خبرداغ:سوال بی شرمانه مجری از سارا و نیکا فرقانی در لایو جنجالی شد+فیلم


 

پرسپولیس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lnor4