پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/01 18:43
کد خبر: 7650

مرد جوان در هواپیما جلوی چشم مسافران فوت کرد/او در هواپیما کرونا گرفت!+فیلم

مسافر هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به مدت یک هفته علائم ویروس کرونا را نشان می داد اما قبل از سوار شدن به دروغ گفت ناقل نبوده و حتی قبل از پرواز در اورلاندو ، فلوریدا نیز در حال لرزیدن و تلاش برای نفس کشیدن دیده شد.

 گفته می شود که همسر این مرد به پزشکان پرواز گفته بود که علائم  کرونا را از جمله از دست دادن چشایی و بویایی از خود نشان داده است.​


خبرداغ:تصاویری تکان دهنده از پسربچه سیاه پوست فضای مجازی را تکان داد+عکس

 

 

گفته می شود که او قبل از پرواز هواپیمای یونایتد ایرلاینز نیز در حال لرزیدن و عرق کردن بوده و به سختی نفس می کشید  و در حالی که هواپیما در آسمان بود ، وضعیت او به سرعت وخیم شد.


خبرداغ:آزارجنسی 2 مرد شیطان صفت به پریا به بهانه دوستی مجازی+جزئیات

ویدئو هاروینگ نشان می دهد که مسافران در حالی که مرد در راهرو دراز کشیده بود ، عمل احیا را روی او انجام می دادند. عکس ها نشان می دهد که افراد پس از فرود اضطراری در شهر نیواورلئان ایالات متحده در داخل کابین و پزشکان در راهرو ایستاده اند.

تونی آلداپا ، یک پزشک امدادگر ، و دیگران هنگام تلاش برای نجات مرد ، در معرض خطر قرار گرفتند ویروس  کرونا  بودند. 

تونی آلداپا در توئیتر خود نوشت: "من تصمیم گرفتم که جان مسافران را نجات دهم و همراه با 2 نفر دیگر CPR را برای مدت زمان نزدیک به یک ساعت انجام دادیم تا اینکه فرود آمدیم. و هنگامی که آتش نشانان وارد کشتی شدند به کمک آنها ادامه دادم.

او افزود : اگر زمان به عقب برگردد از انجام کاری که انجام دادم مردد نمی شدم بلکه سریع تر از قبل برای احیای او عمل میکردم و این مرد را از هواپیما خارج کرده و اعلام شد در بیمارستان جان خود را اطز دست داده است.

به دنبال فوت یک مسافر کرونایی داخل هواپیمای پرواز یونایتد ایرلاینز، هواپیما به آشوب کشیده شد.پرواز یونایتد ۵۹۱ از اورلاندو فلوریدا به مقصد لس آنجلس در پرواز بود که فرد کرونایی مرد و هواپیما بعد از ۹۰ دقیقه پرواز به سوی نئو اورلئان تغییر مسیر داد.

مقامات می‌گویند از او پرسیده بودند که آیا کرونا دارد یا نه که او به دروغ گفته بود نه! همچنین مسافران وحشت زده شده و از خلبان خواستند تا هرچه زودتر بنشیند.

یک زن مسافر هواپیما در توییتر خود نوشت: آیا می توانم بپرسم چگونه مسئولین پرواز چگونه اجازه دادند مرد مبتلا به  کرونا  در پرواز من پرواز کند؟

وی بیان داشت : او داشت سوار هواپیما می شد و عرق می کرد. وی به وضوح بیمار بود، و سپس در اواسط پرواز درگذشت. ما در نیواورلاندو فرود اضطراری کردیم و پس از آن حتی هواپیما مسافربری خود  را عوض نکردیم.


خبرداغ:فیلم+16 از عمل جراحی بابک جهانبخش لورفت

 او افزود :"همه ما ساعت ها در آنجا نشسته بودیم و منتظر بودیم تا مردم خون و میکروب های او را با دستمال مرطوب تمیز کنید. آیا افرادی که در تماس با بیمار بودند با این روش از ایمنی و سلامتی دیگران را تضمین می کنند؟"

ایرلاین فرودگاه فلوریدا طی یک بیانیه اعلام کرد:  سلامت و ایمنی کارمندان و مشتریان بالاترین اولویت ما است ، به همین دلیل ما سیاست ها و روش های مختلفی مانند دستورالعمل های ماسک و نیاز به مشتریان برای تکمیل چک لیست" Ready-to-Fly "قبل از پرواز تأیید پرواز خود را داریم. در 14 روز گذشته افرادی با علایم کرونا در پرواز خود نداشته ایم و همین تلنگر وارد شده به ما و مسافران باعث شد  تا بیشتر حواسمان را جمع کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27pgn2