دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/15 12:00
کد خبر: 8356

واکسن کرونا برای زن ایرانی خطرساز شد! / او تا دم مرگ رفت!

آمپول های تقلبی کرونا در تهران کشف و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.

 آمپول های تقلبی  کرونا  در تهران کشف شد.
رئیس پلیس فتا از بازداشت فردی که  واکسن کرونا تقلبی  را در فضای مجازی می فروخت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۴ آمپول تقلبی درمان کرونا کشف شد.
 سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره بیان داشت: شخصی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، با فردی ناشناسی که در فضای مجازی مدعی فروش آمپول درمان کرونا بود، آشنا شده است و برای درمان همسرش به ازای دریافت پنج آمپول در مجموع مبلغ ۲۰ میلیون تومان به حسابی که وی اعلام کرده بود واریز کرده است ولی پس از مراجعه به بیمارستان و بررسی توسط پزشک متخصص مشخص شد، آمپول ها تقلبی بوده و در صورت استفاده منجر به مرگ همسرم می شده است.

وی عنوان کرد: هویت متهم شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با ساخت کانالی در شبکه های اجتماعی به فروش و تبلیغ آمپول های تقلبی درمان کرونا می پردازد و با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعداد ۱۴ عدد آمپول تقلبی کشف شد.
رئیس پلیس فتا افزود: متهم در بازجوئی های مقدماتی معترف شد، با راه اندازی کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی، با هویت جعلی به متقاضیان  آمپول های درمان کرونا ، به آنان آمپول های تقلبی و تاریخ گذشته را به عنوان آمپول بهبود دهنده درمان کرونا معرفی و می فروخته است.
این مقام سایبری توصیه کرد: سودجویان همیشه در فضای مجازی در کمین هستند، حتما برای تهیه داروهای مورد نیاز خود به داروخانه ها و مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e5va3