پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/04 16:39
کد خبر: 7739

یارانه دوم چه زمانی به حساب مردم واریز می شود؟+جزئیات

اولین مرحله یارانه کرونا در روزهای پایانی آذر ماه واریز شد؛ با توجه به برنامه دولت در واریز یارانه‌های هر ماه، احتمالا مرحله دوم این یارانه در اواخر دی ماه پرداخت شود.

یارانه کمک دولت برای معیشت مردم است . یارانه دو نوع نقدی و غیرنقدی دارد . دولت قبلی طرحی با عنوان هدفمندی یارانه را طراحی و اجرا کرد . هنوز در ایران هر ماه یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .


خبرداغ:شبگردی سارا و نیکا با دوپسر جوان جنجالی شد!+عکس لورفته


به دنبال تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف و محدودیت تردد در دو هفته اول آذر ماه، مقرر شد به خانوارهای کشور در قالب حمایت معیشتی کرونا کمک شود.براساس این مصوبه دولت موظف شد که مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا و یارانه کرونا را به خانوارها بپردازد. طی دو مرحله وام کرونا به حدود هفت میلیون خانوار پرداخت شد.​


خبرداغ:عکس بدون آرایش سارا رسول زاده لورفت!+عکس


در خصموص یارانه کرونا نیز مصوب شد به افرادی که فاقد بیمه و درآمد ثابت هستند و یارانه معیشتی بنزین می‌گیرند، طی چهار ماه آذر، دی، بهمن و اسفند کمک بلاعوض 100 هزار تومانی پرداخت شود.

این واریزی اولین نوبت از یارانه کرونا بود و باید در ماه‌های دی، بهمن و اسفند نیز تکرار شود.

طبق برنامه واریزی دولت، یارانه معیشتی بنزین در روز دهم هر ماه و یارانه نقدی در روز بیستم هر ماه واریز می‌شود، بنابراین احتمالا یارانه کرونا در روزهای پایانی ماه واریز شود.

در این خصوص حسین میرزایی، سخنگوی حمایت معیشتی کرونا در گفتگوی زنده اینستاگرامی به تجارت‌نیوز گفت: اولین مرحله این یارانه که اواخر آذر واریز شد و با توجه برنامه واریز یارانه در ماه، احتمالا مرحله دوم آن در اواخر دی ماه پرداخت شود.


خبرداغ:سوال چالشی رشید پور راز زندگی مهران مدیری را فاش کرد+فیلم غم انگیز


در روز جمعه هفته گذشته اولین مرحله این یارانه به حساب سرپرستان خانوار 34 میلیون نفر ایرانی واریز شد، از این تعداد 9 میلیون نفر از اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند که مبلغ 120 هزار تومان و به 25 میلیون نفر دیگر مبلغ 100 هزار تومان به‌ازای هر نفر پرداخت شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oryd2