جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/06 10:33
کد خبر: 7802

تازه عروس داماد اراکی یک شب صاحب 8 فرزند شدند!

زوج اراکی در مراسم عقد صاحب 8 فرزند شدند.

 زوج جوان اراکی در حالی مراسم عقد خود را برگزار کردند که در این مراسم صاحب ۸  فرزند  شدند.



این زوج جوان درحالیکه با سبک ازدواج آسان زندگی مشترک خود را آغاز کردند حمایت از ایتام را اولویت زندگی جدیدشان قرار دادند.
با پیشنهاد عروس خانم زوج جوان اراکی بخشی از مهریه زندگی مشترک را برعهده گرفتن سرپرستی ۸ کودک یتیم قرار دادند.
زهرا فراهانی عروس جوان با بیان اینکه بعضی وقت‌ها باید دست یک سری از بچه‌ها را هم گرفت و به دنیا برگرداندگفت: امیدوارم این شیوه فرهنگ سازی شود و خیلی‌ها این کار را انجام دهند.
امیر محمد فراهانی داماد جوان اراکی  گفت: تصمیم گرفتیم به نیت امام رضا (ع) ۸ فرزند یتیم را به سرپرستی قبول کنیم و تا ۱۸ سالگی شان ماهیانه هزینه‌ای برای سرپرستی آن‌ها پرداخت کنیم و این تعداد را افزایش دهیم.
فراهان پدر داماد  گفت: وقتی برای صحبت اولیه خدمت عروس خانم رسیدیم و گفتند سکه قبول نمی‌کنند و فقط می‌خواهندبچه‌های یتیم کمیته امداد امام خمینی (ره) را زیر پوشش بگیرند اشکم جاری شد.
حجت الاسلام هاشمی عاقد و امام جماعت مسجد الزهرای اراک  گفت: پیغمبر فرمودند، من و سرپرست یتیم مثل ۲ انگشت در بهشت کنار هم هستیم.



«ایران مهربان» پویشی است با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین (فرزندان بد سرپرست)و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام آغاز شده است.
متقاضیان نیکوکار میتوانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را عهده دار شوند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27ppd2