پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/06 19:27
کد خبر: 7819

فوتبالیست های محبوب مهمان "عصرجدید" شدند+جزئیات

با حضور علیرضا بیروانوند و محمد انصاری به عصر جدید پای فوتبالیست ها هم به این برنامه باز شد.

عصر جدید یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون است که از شبکه3 پخش می شود.احسان علیخانی کارگردان و مجری عصر جدید هستند.همچنین رویا نونهالی امین حیایی آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داورهای عصر جدید هستند.عصرجدید یک برنامه ی استعدادیابی است که تا به امروز استعدادهای بسیاری از مردم را شکوفا کرده است.


بیشتربخوانید:جنجالی|پدر بی رحم دختر 6 ساله خود را با بز مرد49 ساله طاق زد!


احسان علیخانی  با دکتر محمدعلی الستی جامعه شناس در برنامه «هشتگ عصر جدید» گفتگو می‌کند. علیخانی در هشت قسمت گفتگو‌هایی با مهمانان مختلف خواهد داشت و در تمامی قسمت‌های ویژه‌برنامه کرونایی «هشتگ عصرجدید» حضور دارد.​

ایمان قیاسی نیز  در ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌عصرجدید» با سید بشیرحسینی یکی از داوران عصر جدید گفتگو دارد، خاطره بازی می‌کنند و به جا‌های مختلف استودیو عصر جدید سرک می‌کشند.


بیشتربخوانید:کار عجیب صدا و سیما با لباس دختربچه سوژه شد!+عکس

 

Screenshot_2020-12-26 Instagram(14)

 


بیشتربخوانید:معلم سنگدل دانش آموزانش را مجبور به کارهای نامتعارف می کند!+فیلم جنجالی

همچنین با شرکت‌کنندگان سال گذشته و امسال، گفتگو‌های تصویری برگزار می‌شود. البته به دعوت عوامل عصر جدید محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس به استودیو می‌آید و درباره این مسابقه با سید بشیرحسینی و ایمان قیاسی صحبت می‌کند. در بخشی دیگری برای اولین بار علیرضا بیرانوند بعد از لژیونر شدن گفتگوی تصویری در ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌عصرجدید»دارد.

ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌عصرجدید» شنبه و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v99p3