جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/21 17:15
کد خبر: 7916

پخش پایتخت 6 با تغییراتی جزئی از بهمن ماه آغاز می شود

فیلم برداری پایتخت 6 از بهمن ماه با کمی تغییرات شروع می شود.

پایتخت ۶ نام فصل ششم از مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی و بازی محسن تنابنده است پایتخت 6 در ۱۵ قسمت در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد. ولی ساخت و پخش قسمت های پایانی پایتخت6 به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند.پس از پخش قسمت اول سریال پایتخت 6بسیاری از مخاطبان به حجم بالای تبلیغات در بین سریال (پیام بازرگانی در ۲ نوبت بین سریال پخش شد) به صدا و سیما انتقاد کردند.


بیشتربخوانید:از شایعه تا واقعیت عقد دختر 10 ساله با پسر 30 ساله

سیروس مقدم در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: در تلاشیم ادامه "پایتخت ۶ " را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالاً قسمت‌های باقیمانده آنکه ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته می‌شود.

وی افزود: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا پایتخت ۶ به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

کارگردان پایتخت درباره شروع کار فیلمبرداری سریال گفت: فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم و ادامه همان داستان قبل با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: گردآوری تمام بازیگران به شدت کار سختی است، ولی چون همه عوامل می‌خواهند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خود را هماهنگ و تنظیم کردند تا مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.


بیشتربخوانید:راز خیانت 17 ساله مرد هوسران با عشق قدیمش فاش شد

وی درباره ساخت "پایتخت ۷ " هم گفت: " پایتخت ۷ " را سال آینده خواهیم ساخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pngl2