دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/25 16:21
کد خبر: 7935

آزارشیطانی دختر 18 ساله توسط خاستگار مادرش

یک مرد پلید که توانسته بود با زن مطلقه ای دوستی کند وقتی دید او دختری 18 ساله دارد نقشه تجاوز را طراحی کرد.

تجاوز  منصور به دختر 18 ساله در تهران فاش شد.​

 مادر جوان الهه در ادعاهای هولناکی در دادگاه کیفری استان تهران گفت: بعد از طلاق با دخترم در تهرانپارس زندگی می کنیم، خودم از راه فروختن لباس و اجاره کردن غرفه، خرج زندگی را در می‌آورم، تا اینکه منصور با من آشنا شد او خودش را پلیس و سروان معرفی کرد و چون ظاهر فریبنده و سلاح و دستبند داشت باور کردم و او را وارد حریم زندگی ام کردم.

قرارهای پنهانی الهه با خسرو

وی ادامه داد: مدتی نگذشته بود که دیدم رفتارهای مرموزی دارد بخاطر همین رابطه ام را با او قطع کردم و از الهه خواستم جواب تماس های منصور را ندهد اما این دختر گوش نداد و سر قراری که با او گذاشته بود رفت و مارا بیچاره کرد.
الهه نیز گفت: خسرو با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد مرا ببیند، من به سر قرار رفتم و پس از اینکه سوار ماشینش شدم، با تهدید اسلحه و زور من را به خانه خود برد؛ زمانیکه به خانه‌اش رسیدیم به او گفتم که می‌خواهم از آنجا خارج شوم اما او نپذیرفت و من را مورد آزار و اذیت قرار داد.
منصور که متاهل است در دفاع از خود گفت: آن روز همسرم سر کار بود، ارتباط با الهه را قبول دارم اما او را با زور به خانه‌ام نبردم و اگر او را با زور به خانه‌ام برده بودم، همه اهالی ساختمان این موضوع را می‌فهمیدند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3knlv3