پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/05 16:15
کد خبر: 8062

میلاد سرلک بخاطر عکس نامناسبش 20 میلیون جریمه شد! + عکس

هافبک شماره ۱۰ سرخ‌پوشان را با جریمه‌ای سنگین مواجه شد.

میلاد سرلک 6 فروردین 1374 در اصفهان متولد شد، بازیکن فوتبال است.میلاد سرلک با  181 سانتی متر قد و شمارهٔ پیراهن 66 در پست هافبک دفاعی برای تیم پرسپولیس تهران بازی می کند.میلاد سرلک یکی از بازیکنان جوان بحساب می آید و توانست با درخشش خوبش خیلی زود وارد لیگ برتر شود.میلاد سرلک اصالتا بختیاری است، خانواده اش در حال حاضر ساکن تهران هستند.

 


خبرداغ:لباس نامناسب شهرزاد کمال زاده در حال موتورسواری جنجالی شد+عکس

 

هافبک شماره ۱۰ سرخ پوشان را با جریمه ای سنگین مواجه شد. باشگاه پرسپولیس، میلاد سرلک، هافبک خود را به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در یک فروشگاه ورزشی بدون زدن ماسک، ۲۰۰ میلیون ریال جریمه کرد.

 

تصویر

 
 

 

شروع فوتبال

از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت، برای اولین بار سال 2010 وقتی 15 سال سن داشت وارد باشگاه جوانان سپاهان شد و به مدت 4 سال در این تیم بازی کرد.

 

ازدواج و همسر میلاد سرلک

آقای سرلک هنوز مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است، بیشتر سعی دارد به هدفش فکر کند و هنوز تصمیمی برای ازدواج و تشکیل زندگی مشترک نگرفته است.

 

میلاد سرلک و مادرش

میلاد سرلک و مادرش

 

فوتبال حرفه ای

از سال 2014 به صورت حرفه ای وارد تیم سپاهان در لیگ برتر شد و با اینکه سن کمی داشت توانست درخشش خوبی داشته باشد

پس از سپاهان به ترتیب وارد تیم های نساجی و شهر خودرو شد و در هر 2 تیم توانست عملکرد نسبتا خوبی از خودش نشان دهد

 

بازی در پرسپولیس

این چهره در نقل و انتقالات فصل 99-1400 با باشگاه پرسپولیس تهران با قراردادی 2 ساله به این تیم پیوست

جالب است بدانید سرلک برای جدایی از تیم قبلی اش که شهر خودرو بود مبلغ رضایتنامه 1/5 میلیارد تومانی را از جیب خودش به شهرخودرو پرداخت کرد

وی بعد از پیوستن به پرسپولیس نوشت:

سلام به عاشقان بی منت پرسپولیس؛ از امروز که شما نازنین‌ها پیراهن تیم محبوب‌تان را به من هدیه دادید، مدام به این فکر می‌کنم که چطور ذهنم و جسمم و روحم را آماده حضور در جمع‌ دوست‌داشتنی‌تان کنم. خودم را خوب می‌شناسم، آنقدر لبریز از انگیزه‌ام که برای بازی در ترکیب پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم و بدون آنکه ذره‌ای افکار منفی در سر داشته باشم ، خودم را آماده روزهای سخت پیش رو کرده‌ام. اینکه در پرهوادارترین تیم آسیا بتوانم جواب اعتماد مجموعه باشگاه و بخصوص آقای گل محمدی را بدهم و بازیکنی باشم که رضایت همه را جلب کنم. از امروز به بعد نیاز به حمایت شما سرخ‌دلان دارم و شکی نیست در کنار هم می‌توانیم پنجمین جام متوالی را به دست آوریم.❤️

 

مصدومیت و فراموشی

میلاد سرلک زمانی که بازیکن سپاهان بود، روز 30 شهریور 98 در دیدار مقابل پرسپولیس بر اثر شوت محکم بازیکن پرسپولیس به سر او، دچار مصدومیت و فراموشی و متوجه محیط اطراف خود نبود که پس از مدت کوتاهی حافظه اش برگشت.

 

افتخارات

باشگاهی
  • لیگ برتر
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳ به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ به همراه تیم سپاهان اصفهان

  •  

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nnmv3