سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/07 14:15
کد خبر: 8077

جزئیات دستگیری 19 خودروی هنجارشکن در گیلان

19 خودروی هنجارشکن در گیلان توقیف شدند که 9 نفر از آنها دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در دو روز پایانی هفته ۱۹ خودروی هنجار شکن در شهر رشت  توقیف  شدند، گفت: ۹ نفر  دستگیر  و به مراجع قضایی معرفی شدند.​


خبرداغ:رضا عطاران آرزوی مادر نوید محمدزاده را یک روزه برآورده کرد + عکس

سردار عزیزالله ملکی ظهر شنبه  با اشاره به اینکه در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر اینکه عده‌ای از جوانان در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در مناطق بلوار گیلان، گلسار و منظریه اقدام می‌کنند، اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت  اجتماعی  در دو روز پایانی هفته گذشته در شهرستان رشت اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۱۹ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در این رابطه توقیف و روانه پارکینگ شد، افزود: در این راستا ۹ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین از ارسال ۷۳۲ پیامک هشداری و اعمال قانون ۳۹۸ دستگاه خودرو در این طرح خبر داد و اضافه کرد: انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و آلودگی صوتی از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از دو هزار و ۱۱۲ واحد صنفی در سطح استان طی دو روز پایانی هفته گذشته، گفت: برای ۱۵۵ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر، از ۲۸۴ واحد صنفی اخذ تعهد و ۹ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.


خبرجدید:شانس ظریف برای ریاست جمهوری 1400 چقدر است؟

سردار ملکی تأمین نظم و امنیت شهروندان و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و بیان کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و اصناف متخلف به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ao6g4