سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/14 07:15
کد خبر: 8135

شیطنت 13 دختر و پسر در کافه ی شرق تهران دردسرساز شد

13 دختر و پسر جوان که در یک کافه رستوران در شرق تهران در حال خوردن مشروبات الکلی بودند دستگیر شدند.

13  دختر و پسر  جوان که در یک کافه رستوران در شرق تهران در حال خوردن  مشروبات الکلی  بودند دستگیر شدند.​

ماموران پلیس امنیت تهران از چندی قبل از فعالیت یک  کافه رستوران  در منطقه تهرانپارس قرار گرفتند که با توجه به روزهای کرونایی علاوه بر عدم رعایت موارد بهداشتی ، پاتوق دختران و پسران برای خوشگذرانی های شبانه شده است.


خبرداغ:عکس جنجالی هدیه بازوند بازیگر "نون خ" + عکس

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس امنیت تهران به صورت نامحسوس این کافه رستوران را که در منطقه تهرانپارس است تحت نظر قرار دادند و مشخص شد 2 جوان قوی هیکل در جلوی این کافه رستوران به عنوان نگهبان محل را تحت نظر دارند تا در صورت مشاهده پلیس ماجرا را به مسئولان  کافه رستوران  و دختر و پسرهای داخل کافه رستوران اطلاع دهند.

ماموران با تحقیقات میدانی پی بردند دختران و پسران شب ها و با توجه به تاریکی هوا برای  خوشگذرانی  به این کافه رستوران مراجعه می کنند که هماهنگی لازم برای بازداشت و  پلمب  این کافه رستوران با مقام قضایی صورت گرفت.

 

بازداشت 13 دختر و پسر در کافه رستوران

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران پس از هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و ساعت 10 شب پنج شنبه 12 فروردین ماه این کافه رستوران را در تهرانپارس تحت محاصره قرار داده و دختران و پسران جوانی را که در حال خوردن مشروبات الکلی و کشیدن  قلیان  بودند دستگیر کردند.


خبرجدید:احتکارکننده 840 کیلو مرغ در تهران دستگیر شد

پلیس در این عملیات مسئولان این کافه رستوران و 13 دختر و پسر جوان را در حال خوردن  مشروبات الکلی  بودند بازداشت و تعدادی دختر و پسر جوان دیگر که تنها در حال قلیان کشیدن بودند را به خارج از این کافه رستوران راهنمایی کردند.

بنا بر این گزارش، این کافه رستوران  پلمب  و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kbod3