جمعه 25 اسفند 1402 - 15 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/23 02:30
قالیباف
کد خبر: 8801

هشدار جدی قالیباف به نمایندگان

واکنش قالیباف به مذاکرات برجامی در وین

قالیباف   در اولین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ خرداد سال ۱۳۵۹ شروع به کار کرد قالیباف نظامی و سیاستمدار اصولگرای ایرانی، و از خرداد ۱۳۹۹ نماینده تهران و ششمین رئیس مجلس شورای اسلامی است. قالیباف پیش از این در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سمت فرماندهی داشته‌است.قالیباف از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ بود که در هفته منتهی به رای‌گیری به نفع سید ابراهیم رئیسی از نامزدی انصراف داد.

هشدار جدی قالیباف به نمایندگان

محمدباقر قالیباف رئییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح «تقویت امنیت غذایی کشور»، برای چندمین بار نسبت به کم‌کاری و عدم مشارکت عده ای از نمایندگان در رأی‌گیری تذکر داد.

وی در جریان رأی‌گیری برای ماده 11 این طرح گفت: «50 نفر از نمایندگان در رأی‌گیری مشارکت نکرده اند. بعدا به گزارش‌هایی که منتشر می‌شود، معترض نشوید!».

اشاره رئیس مجلس به گزارش های مجلس مربوط به آمار مشارکت و انضباط نمایندگان در جلسات صحن و کمیسیون‌ها بود که بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس به صورت شش ماهه و سالانه منتشر می‌شود و کارشناسان معتقدند باید ضمانت اجراهای محکمتری درباره کم‌کاری یا بی‌نظمی برخی نمایندگان در آن دیده شود.

 

قالیباف نظرش در مورد مذاکرات برجامی در وین را اعلام کرد

محمد باقر  قالیباف  درباره تحولات برجامی در وین نوشت: قانون اقدام راهبردی باشکستن قفل صنعت هسته‌ای زمینۀ رفع کامل تحریم‌ها رافراهم کرده است. دل بستن به رفع صوری یا ناقص تحریم‌ها، مانع به ثمر نشستن  قانون  خواهد شد.​

فرصت‌ طلایی موجود باید با اتحاد و پافشاری برحفظ منافع ملی به رفع کامل  تحریم‌ها  و حصول منافع اقتصادی ملموس برای مردم منجر شود


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36lw73