دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/22 04:00
کد خبر: 8422

مرد متجاوز مورد حمله ساناز قرار گرفت!

راننده تاکسی که نقشه شوم آزارجنسی دختر جوان را کشیده بود دستگیر شد.

بهمن ماه سال گذشته دختر جوانی به نام ساناز با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از گرفتار شدن در چنگال  مسافرکش  شیطان صفتی خبر داد و بازپرس شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شوند.

 

آزار و اذیت  زن جوان در خودروی مرد هوسران

زن جوان در تحقیقات پلیسی به کارآگاهان گفت: از محل کارم به خانه باز می گشتم و منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی جلوی پایم توقف کرد و من که فکر می کردم مرد جوان  مسافرکش‌  است سوار بر خودرویش شدم و در مسیر در مرکز تهران به ترافیک خوردیم که مرد مسافرکش به خیابان ها و کوچه های خلوت مسیرش را تغییر داد که به او اعتراض کردم.

وی افزود: مرد مسافرکش در جواب اعتراضاتم ادعا کرد مسیر میانبر است که به ترافیک نخوریم اما ناگهان در خیابان خلوتی و تاریکی توقف کرد و با تهدیدهایش مرا مورد  آزار و اذیت  قرار داد و سپس مرا از خودرو به بیرون پرتاب کرد.

تجسس های پلیسی برای دستگیری مرد قوی هیکل کلید زده شد و در گام نخست ماموران شماره پلاکی که زن جوان به یاد داشت را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد شماره پلاک خودرو را زن جوان در آن صحنه به اشتباهی به ذهن سپرده است.

 

دومین طعمه مرد شیطان صفت

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که ماموران در برابر شکایت دیگری قرار گرفتند و مشخص شد زن جوان دیگری در مرکز تهران پس از خارج شدن از محل کارش برای رفتن به خانه سوار بر خودروی پراید شده که راننده با توجه به تاریکی هوا و خلوت بودن یک کوچه، زن جوان را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

کارآگاهان در بازجویی های پلیسی از زن جوان با توجه به مشخصات ظاهری که زن جوان در اختیار ماموران قرار داد مشخص شد راننده پراید همان مرد شیطان صفتی است که چندی قبل زن دیگری را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

 

فرار از دست مرد شیطان صفت

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که کارآگاهان با سوژه ای دیگری روبرو شدند که دختر جوان در دام راننده  شیطان صفت  گرفتار شده اما در صحنه فرار سرنخ های پلیسی خوبی به دست آورده است.

دختر جوان به ماموران گفت: از محل کارم بیرون آمدم و برای رفتن به سمت خانه سوار بر خودروی پرایدی شدم که راننده تغییر مسیر داد و ادعا کرد برای دورزدن ترافیک به این خیابان تغییر مسیر داده است اما وقتی وارد کوچه ای خلوت و تاریک شد با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

وی افزود: مرد جوان قوی هیکل بود که با او درگیر شدم و در یک لحظه توانستم یکی از گوش هایش را گاز بگیرم و همین اتفاق باعث شد تا در یک لحظه راننده شیطان صفت مرا رها کند که من هم از این فرصت استفاده و از خودرو پیاده شدم و با پای پیاده به سمت سر کوچه رفتم که در مسیر چند مرد مرا هراسان دیدند و وقتی از آنها کمک خواستم راننده پراید با دیدن من و در کنار چند مرد جوان به سرعت پا به فرار گذاشت اما توانستم در آخرین لحظه شماره پلاک خودروی مرد  شیطان صفت  را بردارم.

همین سرنخ کافی تا ماموران با سرنخ های به دست آمده از خودروی مرد هوسران تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کنند که در این مرحله کارآگاهان با در اختیار داشتن شماره پلاک خودروی پراید به سراغ صاحب پراید رفتند که مرد جوان ادعا کرد خودرویش را به صورت قولنامه ای به مرد جوانی فروخته است.

 

بازداشت مرد شیطان صفت در تهران

کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران با در اختیار داشتن مشخصات مرد  شیطان صفت  تحقیقات را آغاز کردند و خیلی زود مخفیگاه این مرد به دست آمد و ماموران در عملیاتی پلیسی موفق به دستگیری مرد شیطان صفت که جواد نام دارد شدند.

جواد 30 ساله ابتدا خود را بیگناه می دانست اما این ادعاها در حالی بود که آثار گازگرفتن دختر جوان روی گوش مرد شیطان صفت وجود داشت و مشخصات ظاهری متهم با مشخصاتی که قبل از دستگیری اش طعمه های او در اختیار پلیس قرار داده بودند یکی بود.

تیم پلیسی در تحقیقات از پسر جوان پی بردند که جواد چندی قبل با دختر جوانی آشنا شده و با او  عقد  کرده است اما به خاطر مشکلاتی که وجود داشته مراسم آنها برگزار نمی شود و بعد این اتفاقات جواد دست به این اقدامات سیاه زده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس محمد حسین زارعی از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و از مردم خواست چنانچه افرادی در دام این متهم گرفتار شده اند برای پیگیری پرونده هایشان و شناسایی متهم به اداره 16 پلیس آگاهی تهران یا شعبه 6  دادسرای امور جنایی  تهران مراجعه کنند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ybbe2