یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/25 14:29
کد خبر: 8215

کشمکش صداوسیما با ساخت برنامه خندوانه حقیقت دارد؟

صحبت هایی در مورد حذف برنامه خندوانه به وجود آمده بود که تهیه کننده این برنامه حقیقت را گفت

خندوانه  برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است.موضوع خندوانه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است، و در اصل برنامه‌ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است.برنامه خندوانه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نمانده است. و هفته‌ای چند شب یک استند آپ کمدین به برنامه می‌آید، همچنین میهمانان دیگری نیز دارند و این افراد، افراد موفقِ جامعهٔ ایرانی هستند. این برنامه به برترین لبخند تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم خواهد کرد، خندوانه میهمانان باید پنج ثانیه به دوربین خیره بمانند و لبخند بزنند.


خبرداغ:این علائم هیچوقت نشانه کرونا نیستند!

 صبح امروز اخباری مبنی بر توقف ضبط برنامه «خندوانه» به دلیل شرایط کرونایی در برخی رسانه ها منتشر شد. در خبر ها آمده بود که قرار است، این هفته تکرار برخی برنامه های خندوانه روی آنتن شبکه نسیم برود؛ اما پیگیری خبرنگار ما چیز دیگری را نشان داد.

سید علی احمدی تهیه کننده برنامه «خندوانه»، درباره این موضوع گفت: این خبر واقعیت ندارد؛ ما شب گذشته تا سحر مشغول ضبط برنامه این هفته خندوانه بودیم. ضبط «خندوانه» با قوت و البته با حذف تماشاچی و کم کردن عوامل پشت صحنه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تنها اتفاقی که افتاده این است که ضبط خنداننده شو را به خاطر محدودیت های اخیر به تعویق انداختیم.

احمدی عنوان کرد: ضبط خنداننده شو نیاز جدی به حضور تماشاچی دارد. از طرفی به خاطر حضور شرکت کنندگان خنداننده شو که بسیاری از آنها از شهر های دیگر کشور عزیزمان می آیند، ضبط این بخش را به بعد از فراهم شدن شرایط عادی کرونا موکول خواهیم کرد.


خبرداغ:حاشیه سازی جدید احمدی نژاد با بعضی مسئولین جنجالی شد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ojxl3