شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/12 11:30
کد خبر: 8328

مدیر عامل بانک ملت درگذشت+تصاویر

تخستین مدیر عامل بانک ملت عزیز عظیمی نوبر لحظاتی پیش درگذشت.

عزیز عظیمی نوبر نخستین مدیرعامل بانک ملت پس از انقلاب اسلامی بوده است که پس از تشکیل این بانک از 10 بانک خصوصی، سکان هدایت آن را در دست گرفت.عزیز عظیمی نوبر که از چهره های ماندگار بانکی ایران بود در سن 91 سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت. وی در مراسم بانکی مهمی در سال های مختلف در طول حیات خود حضور یافت. در ادامه به گوشه ای از فعالیت های مهم عظیمی نوبر و مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات وی می پردازیم.

بانک ملت

حضور عظیمی نوبر در مراسم اختتامیه همایش بین المللی سیاست های پولی و ارزی

مراسم اختتامیه همایش بین المللی سیاست های پولی و ارزی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی برگزار شد و در آن چهره های ماندگار بانکی ایران معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم، عزیز عظیمی نوبر نخستین مدیرعامل بانک ملت پس از انقلاب اسلامی، فریدون توحیدی مقدم  سرپرست و عضو اسبق هیات مدیره بانک ملی و مهدی عمرانی مدیر اسبق موسسه عالی بانکداری به عنوان چهره های ماندگار بانکی ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین هدیه ای از سوی علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت به عزیز عظیمی نوبر نخستین مدیرعامل این بانک پس از انقلاب و هدیه ای هم از سوی عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی به فریدون توحیدی مقدم عضو اسبق هیات مدیره این بانک به عنوان چهره های ماندگار بانکی اهدا شد.

بانک ملت

عزیز عظیمی نور از چهره های ماندگار بانکی ایران

عزیز عظیمی نور، فریدون توحیدی مقدم و مهدی عمرانی به عنوان منتخبین چهارمین دوره انتخاب چهره های ماندگار بانکی  معرفی  شدند.عزیز عظیمی نور مشاور اسبق رییس کل بانک مرکزی و مدیرعامل اسبق بانک سرمایه گذاری ماوراء بحار ایران و لندن بوده است.

فریدون توحیدی‌مقدم نماینده اسبق مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی و سرپرست اسبق بانک ملی ایران  بوده است.در کارنامه کاری مهدی عمرانی نیز مدیریت اسبق موسسه بانکداری ایران و  سرپرست اسبق اداره حقوقی بانک مرکزی به چشم می آید.

بانک ملت

پژوهشکده پولی و بانکی هر سال در پایان همایش سیاست های پولی و ارزی با انتخاب و معرفی حداکثر سه نفر از شخصیت های برجسته بانکی که طی دوران خدمت خود خدمات برجسته و قابل اعتنایی در جهت تقویت ساختار سیاستگذاری‌، ساختار مالی و سازمانی بانک ها  داشته اند، تقدیر می کند.

به منظور انتخاب چهره‌ های ماندگار، دبیرخانه کمیته انتخاب از مراکز حقیقی و حقوقی مانند بانک ها‌، بانک مرکزی‌، اعضای هیات عامل ، اعضای علمی دانشکده های مدیریت و اقتصاد و رییس پژوهشکده پولی و بانکی خواست نسبت به معرفی یک نفر شخصیت اقدام کنند.

نامزدهای معرفی شده می بایست حداقل 50 سال سن و 20 سال سابقه خدمت در نظام بانکی داشته و دارای مدرک دانشگاهی مرتبط با این حوزه باشند.

بانک ملت


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39vmw4