چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/03 17:41
فروش عمده قیر / صادرات قیر / قیمت قیر خشک / فروش قیر ساختمانی
کد خبر: 9222

فروش عمده قیر و صادرات قیر

بسیاری از خریداران قیر که در بخش صادرات قیر۸۵/۱۰۰ صادراتی فعالیت می کنند، به دنبال این هستند که بتوانند بازدهی بسیار زیادی را در بخش صادرات قیر داشته باشند و دلار هایی بیشتر را در خرید و فروش این محصول برای خود فراهم نمایند.

بسیاری از خریداران قیر که در بخش صادرات قیر۸۵/۱۰۰ صادراتی فعالیت می کنند، به دنبال این هستند که بتوانند بازدهی بسیار زیادی را در بخش صادرات قیر داشته باشند و دلار هایی بیشتر را در خرید و فروش این محصول برای خود فراهم نمایند. به همین منظور فروش عمده قیر ۸۵/۱۰۰ به این دسته از واسطه ها کمک می کند تا سودآوری بیشتری داشته باشند. اما برای کمک به مشتریان اصلی، می توان با استفاده از روش های خرید و فروش این شرکت قیر ، فروش عمده قیر ۸۵/۱۰۰ صادراتی را مشاهده کرد که علاوه بر کیفیت بسیار زیاد، قیمت های بسیار مناسب و آنالیز های لازم را نیز برای مشتریان به همراه دارد. در این خصوص این شرکت بازرگانی با استفاده ۱۲ پالایشگاه سراسری خود در ایران بهترین خدمات فروش قیر ۸۵/۱۰۰ صادراتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

قیر یک ماده فرآوری شده از نفت خام است که در مقابل نفوذ آب مقاوم است. قیر برای عایق‌کاری رطوبت و درست کردن آسفالت راه‌ها بکار می‌رود. قیر در دمای محیط، حالت جامد و نیمه جامد دارد و در اثر حرارت روان می‌شود. از طرفی گونی‌های مخصوص این روش نیز از الیاف مقاوم و سبک ساخته شده‌اند. در کشور ما معمولاً گونی‌های مخصوص اینکار وارداتی هستند و بافت یکدست و خوبی دارند؛ این گونی‌ها به چتائی (چتایی) نیز معروفند.

 

 

 

درجه نفوذ قیر صادراتی

درجه نفوذ، همان درجه سختی قیر است. برای تعیین درجه نفوذ یا درجه سختی قیر، از یک سوزن استاندارد استفاده می‌شود که در دمای 25 درجه داخل قیر نفوذ می‌کند. میزان نفوذ بر حسب دهم میلی متر درجه سختی قیر را نشان می‌دهد. طبیعی است که هر چه نفوذ کمتر باشد، قیر سخت‌تر و هرچه نفوذ بیشتر باشد، قیر نرم‌تر است.

 

 

 

گرانروی

دستگاهی به نام سی بولت فیورل وجود دارد که درجه گرانروی را نشان می‌دهد. این دستگاه به روش کینماتیکی این میزان را اندازه گیری می‌کند.

اشتعال

قیر در دماهای بالا خاصیت اشتعال زایی دارد؛ اما درجه آن در هر یک از انواع قیر می‌تواند متفاوت باشد.

 

افت وزن

در دماهای بسیار بالا به دلیل تبخیر شدن روغن و ترکیبات نفتی قیر، این ماده کاهش وزن پیدا می‌کند.

افت وزنی قیر در اُوِن  در دمای ۱۶۳ درجه سانتی گراد و در مدت ۵ ساعت (شرایط تقریبی پخت آسفالت) اندازه‌گیری می‌شود.

 

شکل پذیری

خاصیت شکل پذیری به ویژگی از قیر گفته می‌شود که در اثر کشیده شدن به خود می‌گیرد.

 

درجه خلوص

به صورت کلی برای یافتن درجه خلوص مواد، آن‌ها را در حلال‌های مخصوص حل می‌کنند، موادی که پس از حل شدن بجا می‌مانند، درجه خلوص نامیده می‌شوند. حلال‌های قیر، تتراکلرور کربن و سولفور کربن هستند که پس از حل شدن قیر در آن‌ها، میزان ناخالصی‌ها را نشان خواهند داد.

 

درجه نرمی

درجه نرمی دمایی است که قیر پس از رسیدن به آن از حالت جامد به مایع تغییر حالت پیدا می‌کند. هر چه درجه نرمی بالاتر باشد، یعنی قیر در مدت زمان بیشتری تغیر حالت می‌دهد و این یعنی حساسیت به دما کمتر است.

قیر و فرآورده های آن (ایزوگام) بدلیل عدم جذب و عبور آب از خود، برای عایق کاری رطوبتی در ساختمان استفاده می شوند. اگرچه قیر گونی بعد از کاهگل سابقه نسبتا طولانی دارد ولی امروزه براساس عملکرد قیر گونی و وجود موادی مانند ایزوگام و ماستیک های آب بندی و با توجه به عدم وجود اختلاف هزینه مستقیم مابین این دو، اقبال عمومی با بکارگیری ایزوگام قرار گرفته است. در زیر چند مقایسه کوتاه برای اینکه متوجه شوید که قیرگونی بهتر است یا ایزوگام انجام شده است، را می بینید.

ویژگی‌های قیرگونی مرغوب

ضخامت قیرگونی نباید بیش از ۲ تا ۳ سانتی متر باشد. باید بدانید که سازه تحمل وزن قیرگونی را داشته باشد. گفتنی است آهک و شفته آهکی سبب فساد قیر خواهد شد بنابراین نباید بر روی این ملات‌ها قیرگونی اجرا شود، باید برای ملات زیر از ماسه سیمان استفاده کرد. لازم است بدانید زیرسازی بام نیز باید به قدر کافی محکم باشد؛ به طوریکه در اثر وارد شدن وزن قابل توجهی به آن، تغییری ایجاد نشود. شیب هدایت آب به داخل آبروها نیز بسیار مهم است که باید باید بین ۳ تا ۵ درصد در نطر گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yrqa3