چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/26 23:32
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 9350

معتبرترین سایت استخراج دوج کوین چیست؟

همزمان با توسعه صنعت ارزهای دیجیتال، مایینیگ یا استخراج ارزهای دیجیتال نیز به عنوان زیر بنای اساسی این صنعت دچار تحول شده است.

 امروزه علاوه بر روش‌های اولیه موجود در صنعت استخراج مانند استخراج از طریق ریگ های ماینینگ، یا ای سیک، روش‌های جدیدی مانند استخراج از طریق مشارکت در استخر‌های استخراج و سایت های استخراج یا استخراج ابری (Cloud mining) به وجود آمده‌اند که در راستای نیازها و محدودیت‌های مشتریان عمل می‌کنند. با ما همراه باشید تا با استخراج ابری آشنا شویم و معتبرترین سایت‌های مناسب جهت استخراج دوج کوین را معرفی کنیم.

سایت استخراج یا استخراج ابری دوج کوین چیست؟

استخراج ابری روشی است که با انعقاد قرار داد با شرکت‌های بزرگ و معتبر در ازای پرداخت مبلغی پاور هش (قدرت هش) را از آن‌ها خریداری می‌کنیم. به عبارت دیگر با سرمایه گذاری (معمولا پرداخت به صورت ماهانه) در شرکت مورد نظر و بدون خرید تجهیزات مایینینگ در فرایند استخراج مشارکت کرده و سود سرمایه گذاری بر اساس توافق قرارداد به کیف پول‌مان پرداخت می‌شود.

بهترین سایت های استخراج دوج کوین

ماین دالرز (Minedollars)

ماین دالرز، یک سایت استخراج ابری رمزنگاری است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به خرید سخت‌افزار گران‌قیمت استخراج، با پشتیبانی از الگوریتم  Scrypt و چندین الگوریتم اصلی دیگر، ارز دوج کوین و ۹ ارز دیجیتال دیگر را استخراج کنند.

ماین دالرز، دارای مراکز داده در نقاط مختلف جهان از جمله آسیا، اروپا و آمریکا است و از انرژی خورشیدی، باد و برق برای استخراج استفاده می‌کند. این شرکت به همه کاربران پاداش ثبت نام 10 دلاری که قابل برداشت است و همچنین 3٪ کمیسیون برای معرفی کاربران جدید پرداخت می‌کند. ماین دالرز از مقررات FCA پیروی می‌کند و همچنین تحت نظارت CySEC و ASIC فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید وجوه خود را به صورت روزانه برداشت کنید و ظرف یک ساعت وجوه در حساب شما خواهد بود. سیستم این شرکت با استفاده از حفاظت DDos و لایه امنیتی رابط بین وب سرور و مرورگر (SSL)  ایمن و محافظت می‌شود، و دارای تیمی از تحلیلگران و متخصصان واجد شرایط است که ۷ روزه هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در حال ارائه خدمت به کاربران هستند.

c3009571-3820-4ffb-ae98-29e2df078f5c

جنسیس ماینینگ (Genesis Mining)

جنسیس ماینینگ یکی از ارائه‌دهندگان پیشرو پاور هش در جهان است که ظرفیت‌های استخراج ارز دیجیتال را برای طیف‌های مختلفی از مبتدیان، استخراج‌کنندگان خانگی علاقه‌مند و همچنین سرمایه‌گذاران در مقیاس بزرگ فراهم می‌کند. این شرکت از سال ۲۰۱۳، ۱۰۰ میلیون تراکنش انجام داده است.

جنسیس، سرویس استخراج ابری چند الگوریتمی و چند ارزی خود را با استفاده از آخرین فناوری بدون هیچ هزینه‌ای جانبی ارائه می‌کند. و از استخراج بیش از ۱۰ ارز دیجیتال با ۶ الگوریتم اصلی ارائه پشتیبانی می‌کند. تا کنون بیش از ۲ میلیون نفر از ۱۰۰ کشور دنیا از خدمات این شرکت بهره‌مند شده اند و هدف نهایی این شرکت این است که استخراج ارز دیجیتال را به تجربه‌ای آسان، هوشمند و سودمند برای همگان تبدیل کند.

 ویا بی تی سی (ViaBTC)

استخر استخراج ویا بی تی سی فعالیت استخراج ابری خود را در نوامبر سال ۲۰۲۰ آغاز کرد، و با به کارگیری تجهیزات ماینینگ پیشرفته و مدرن هش‌ریت پایدار و ثابتی را ارائه دهد. این شرکت امکان استخراج دوج کوین را از طریق استخر لایت کوین فراهم کرده است.

مدیران این شرکت تاکید کرده اند که  ViaBTCبا راه‌اندازی سرویس استخراج ابری، آستانه استخراج را کاهش داده است. تا در کنار حجم بالای متقاضیان نهادی برای راه اندازی مزارع استخراج، استخراج‌کنندگان فردی نیز بتوانند در خرید قراردادهای استخراج ابری شرکت کنند و از آن بهره ببرند.

چون سرویس ماینینگ ابری از طریق عدم نیاز به نصب و پیکربندی ماشین‌های استخراج، هزینه‌های بالا برای خرید تجهیزات و برق گران قیمت، فرصت ویژه‌ای را جهت استخراج ارزهای دیجیتال برای تازه کارها و مبتدیان فراهم می‌کند.

این شرکت همچنین در صنعت معدن ماینینگ تجربه و شهرت دیرینه‌ای دارد، و همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات و بالاترین بازدهی را به مشتریان ارائه دهد. ViaBTC بسیار قابل اعتماد است و در صورت بروز نقص در تجهیزات یا مزارع ماینینگ مسئولیت آن را پذیرفته و بازده استخراج قراردادهای استخراج ابری تحت تأثیر نقص های احتمالی قرار نخواهد گرفت. علاوه بر این، نیازی به پیش پرداخت هزینه برق وجود ندارد و مشتریان می‌توانند با همان مقدار پول، هش بیشتری خریداری کنند.

بیت دیر (Bitdeer)

بیت دیر، یک  شرکت پیشرو چند منظوره ماینینگ و خدمات ابری در جهان و یکی از پلتفرم‌های استخراج ابری است که استخراج ارزهای دیجیتال را به روشی امن، شفاف تسهیل می‌کند. این شرکت مشکلات و هزینه‌های استخراج رمزنگاری را برای افراد کاهش داده و آن‌ها را قادر می‌سازد تا تنها با یک کلیک از خدمات استفاده کنند.

اپلیکیشن Bitdeer به درخواست کاربر طی یک فرآیندی بسیار ساده و شفاف به استخرهای ماینینگ متصل می‌شود و هر ارز دیجیتال استخراج شده مستقیماً به کیف پول کاربر  منتقل می‌شود.

جیهان وو، یکی از بنیانگذاران Bitmain و Matrixport (یک پلتفرم خدمات مالی)،  موسس شرکت بیت دیر است، و دفتر مرکزی آن در سنگاپور است و دفاتر این شرکت در اروپا، ایالات متحده و چندین کشور دیگر نیز دایر است.

همکاری این شرکت با شرکت بیت مین که شرکت پیشرو در زمینه تجهیزات مایینبنگ است مزیت رقابتی بزرگی جهت استفاده از ماینرهای پیشرفته‌ای مانند آنت ماینر اس ۱۹ و اس ۱۹ پرو است و تولید نرخ هش ۱۱۰ ترا هش فراهم کرده است. که بازدهی را به شدت افزایش داده و شانس کاربران را برای یافتن بلوک‌های جدید افزایش می‌دهد. این شرکت دارای  بیش از ۳۰ مرکز داده استخراج است و از استخراج بیت کوین (BTC)، دوج کوین (DOGE)، لایت کوین (LTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم کلاسیک (ETC)، دش (DASH) و چندین پروژه دیگر پشتیبانی می‌کند.

e5a3f68e-53b2-418e-a016-5bdb2d10d668

نایس هش (NiceHash)

 پلتفرم نایس هش، پلتفرم خاصی برای فروشندگان و خریداران پاورهش (قدرت هش) است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، و اکنون یک پلتفرم پیشرو برای استخراج و خرید فروش ارزهای دیجیتال است. انجام معاملات در این پلتفرم مانند نحوه خرید ارز دیجیتال از بایننس یا فروش آن بسیار آسان است.

نایس هش، در استخراج ابری شبیه به استخر یک استخراج پیشرفته قدرت هش ریگ های متصل را تایید تجمیع و تسریع می کند و با الگوریتم BPASMAM بهترین سود را برای ریگ‌های ماینینگ محاسبه می‌کند. این پلتفرم همچنین از ۳۴ الگوریتم مختلف شامل256 SHA و Scrypt، ۱۱ X،۱۳ X، Neoscrypt، Zhash و چندین الگوریتم دیگر پشتیبانی می‌کند و به دلیل کار با اسکریپت به راحتی از استخراج دوج کوین پشتیبانی می‌کند نایس هش دارای ۶۵۰ هزار معدنچی فعال ۹ میلیون سفارش است و در بیش از ۱۹۰ کشور جهان فعال است مزیت‌های نایس هش، انتقال خودکار به سودآورترین الگوریتم، امنیت بسیار بالا، اختصاص کیف پول Bitgo و برخورداری از خدمات بیمه ای این کیف پول است.

سخن پایانی

ماینیگ به کمک سایت‌های استخراج یا کلود ماینینگ، روشی است که در آن استخراج از طریق خرید قدرت هش و بدون انجام هزینه برای خرید تجهیزات ماینینگ صورت می‌گیرد از آن‌جایی که طرح‌ها و شرکت‌های پانزی و کلاهبرداری زیادی در زمینه استخراج ابری در دنیا وجود دارد‌. در این یادداشت به نحوه استخراج ابری و معتبرترین سایت های استخراج دوج کوین مانند نایس هش، بیت دیر، ویا بی تی سی‌، جنسیس ماینینگ و ماین دالرز پرداختیم.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی میباشد و سایت خبری ستاره پارسی مسولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27bzv3