پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 03:50
محیا دهقانی| محیا دهقانی بیوگرافی
کد خبر: 9444

تیپ عجیب محیا دهقانی پس از نجلا

محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا در فصل دوم این سریال عکسی از خود در قامت مدلینگی منتشر کرد.

محیا دهقانی بازیگر کشورمان با استایلی متفاوت دیده شد که در این تصویر با تمی مشکی و لباسی خاص دیده می‌شود که کلاهی عجیبی بر سر دارد.

 محیا دهقانی

بیوگرافی محیا دهقانی

 محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از 8 سالگی ورزش کاراته را شروع کرد و حالا دان دو دارد و از 21 سالگی در عرصه بازیگری فعال است و می گوید آدم اخلاق گرایی هستم و اخلاق و ادب برای من خیلی مهم است

سینما و شهرت

 محیا دهقانی

در سال 1392 بصورت حرفه ای در فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار کنار چهره هایی چون مریلا زارعی و مهران احمدی بازی کرد و با این حال شهرت ایشان با سریال پایتخت 4 در نقش سوسن یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی بود ، مورد توجه قرار گرفت

متفاوت در ماجرای نیمروز

 محیا دهقانی

محیا دهقانی در فیلم تحسین شده «ماجرای نیمروز» سال 1395 در قالب کاراکتر اصلی زن فیلم ، شخصیت خاکستری ، باهوش و توانایی را ایفا کرد.

علاقه به بازیگری

 محیا دهقانی

در پنج سالگی برای دوستان و حتی فامیل و اقوام تقلید شخصیت ها را انجام می دادم و علاقه به بازیگری ریشه در بچگی من داشت. از سال 1382 و از طریق خانواده پیگیر این حرفه شدم و متوجه شدم درون من این استعداد به بازیگری وجود دارد.

نقش های مورد علاقم

 محیا دهقانی

بیشتر دوست دارم نقش هایی را بازی کنم که از غالب شخصیت خودم دور باشند خیلی علاقه دارم کاراکتری را بسازم و خلق کنم همانطور که نویسنده آن را خلق کرده است من هم وقتی بازی می کنم چیزی به آن اضافه کنم و خودم لذت ببرم.

ازدواج

 محیا دهقانی

ازدواج برای جوان های این نسل خیلی سخت شده است بخصوص هنرمندان چرا که مردم از اینکه شغل همسرشان بازیگری است را خیلی سخت می پذیرند و اولویت زندگی من بعد از کار اینست که دوست دارم یک همسر و مادر خوب باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wrw54