دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 15:10
سلبریتی‌های | برخورد با سلبریتی‌های
کد خبر: 9679

برخورد دستگاه‌های نظارتی با سلبریتی‌های مخل امنیت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با سلبریتی‌هوی مخل امنیت کشور برخورد کنند، گفت: مردم در ۲۸ صفر حماسه‌ای بیادماندنی را رقم زدند.

به گزارش ستاره پارسی به نقل از فارس، رضا شفیع مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی عنوان کرد: مردم شریف ما با تجمع میلیونی خود به مانند حماسه 9 دی، دی ماه سال 96 و تجمعات انقلابی سال 98 باز هم نشان دادند پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده و حماسه ای وصف نشدنی را رقم زدند.

وی افزود: حماسه حضور و تجمعات انقلابی مردم،  وظیفه حاکمیت و مجموعه نظام اعم از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش را در حمایت از مردم و تامین امنیت آن ها بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عده ای فرصت طلب از مطالبات به حق مردم سواستفاده می‌کنند، اظهار داشت: تجربه نشان داده اگر تجمعات مردمی بدون راهکارهای عملیاتی برگزار شود ممکن است دوباره عده ای فرصت طلب از مطالبات به حق مردم سو استفاده کنند، کنترل تجمع را به دست بگیرند و در پی مقاصد پلید خود باشند.

شفیع با اشاره به  لزوم برخورد دستگاه‌های نظارتی  با سلبریتی هایی که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کنند، افزود: دستگاه‌های نظارتی باید با سلبریتی ها و بلاگرهایی که در موقعیت های حساس تیشه به ریشه امنیت کشور می زنند برخورد کند، نمی شود یک هنرمند 30 میلیارد تومان دریافتی در این کشور داشته باشد و  فردا روزی به امنیت کشور ضربه بزند و نظام هیچ برخوردی با این شخص  نداشته باشد.

وی افزود: نمی‌شود سلبریتی در صفحه شخصی خودش آموزش ساخت کوکتل مولوتف بدهد و بعد از این قضایا با آن برخورد نشود یا حتی اینکه دوباره از همین ها در برنامه های صدا و سیما استفاده شود.

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با تاکید بر اهمیت حجاب عنوان کرد: نهادهایی که حاکمیت برای این امور در نظر گرفته باید مورد سوال قرار گیرند که چقدر به وظیفه خودشان عمل کردند و خروجی های خود را برای اطلاع عموم منتشر کنند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: علاوه بر موضوع حجاب، اخیرا در مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اقدامات خوبی انجام شده و باید در فضای رسانه ای نیز منعکس شود تا این تلقی به وجود نیاید که صرفا بحث اجرای قانون فقط در بحث حجاب است.

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات درست نیروی انتظامی در مهار آشوب گفت: در این مدت شاهد این بودیم که رسانه‌های غربی با تقطیع ویدیوها به دنبال شانتاژ رسانه ای و تحریف واقعیت ماجرا بودند که برای مقابله با این دروغ پراکنی‌ها باید برنامه ریزی درستی صورت گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d8qw2