سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/05 18:06
کد خبر: 2421

پسری که به جرم عاشقی به قتل رسید+فیلم و جزئیات دقیق

عاشق همدیگر بودند و قرار بود بعد از پایان تحصیلاتش به عقد هم دربیایند اما هیچ کس فکرش را هم نمی کرد چه سرنوشت شومی در انتظار پسر عاشق پیشه است و در کمال ناباوری به دست پدر دختر موردعلاقه اش به قتل رسید.

از روزهای گذشته تا به امروز هشتک عارف حبیبی یکی از هشتک هایی است که در فضای مجازی به خصوص کاربران شیروانی جست و جو شده و پیگیر هستند تا از ماجرای مرگ دلخراش عارف این جوان 22 ساله شیروانی باخبر شوند.

 

اما ماجرا از چه قرار بود؟

29 خردادماه امسال بود که عارف پسر 22 ساله خانواده حبیبی به طرز مشکوکی ناپدید شد و چندروز بعد جسدش را در عمق چاهی عمیق در نزدیکی شهر شیروان پیدا کردند.محمد حبیبی پدر  عارف  در گفت و گو با خبرنگار رکنا ماجرا را اینطور بازگو می کند:

آن روز پسرم از خانه خارج شد و این آخرین باری بود که او را دیدیم . غروب آن روز هرچه با تلفن همراه عارف تماس گرفتم پاسخی نداد. نگران شده بودیم اما با این حال فکر نمیکردیم او به چه سرنوشت تلخی دچار شده باشد.

 

 

 

ماجرای پیامک مرموز به پسر شیروانی

چند ساعت از ناپدید شدن عارف می گذشت که از تلفن همراه او برای پدرش ارسال شد،پیامکی که بسیار مشکوک به نظر می رسید.

 

محمد پدر مقتول در این باره می گوید: در متن پیام نوشته شده بود سلام خوبی بابا.قرار است با دوستانم به ترکیه بروم اگر رفتم که هیچ اگر هم نرفتم تا چند روز دیگر به خانه برمی گردم فقط از این ماجرا به مادرحرفی نزن.

 

او در ادامه گفت:با دیدن ان پیامک به ماجرا مشکوک شدم و نگرانی ام بیشتر شد. عارف هیچ وقت از این پیامک ها ارسال نمی کرد و امکان نداشت بدون هماهنگی ما از خانه خارج شود. با این حال تا صبح صبر کردیم شاید خبری از عارف شود،در تمام این مدت مدام با تلفن همراهش تماس می گرفتیم اما خاموش بود و تا به امروز هم روشن نشد.

 

پدر عارف گفت: فردا صبح زود به پلیس مراجعه کردیم و مأموران را درجریان ماجرای ناپدید شدن مرموز عارف قرار دادیم.

 

دستگیری عاملان قتل عارف حبیبی

چند رو از ناپدید شدن عارف جوان می گذشت و با وجود اینکه مأموران پلیس تحقیقات گسترده ای را برای پیدا کردن ردی از پسر جوان آغاز کرده بودند خانواده اش نیز بیکار ننشستند و هرکجایی که به فکرشان می رسید جست وجو کردند.

 

محمد حبیبی در این رابطه نیز گفت: از دوست و رفیق آشنا سراغ عارف را گرفتیم و به هر کجایی که فکرش را می کردیم سر زدیم اما هیچ اطلاعاتی به دست نیاوردیم تا اینکه اولین روزهای تیرماه بود که سرانجام با کمک مأموران پلیس و بررسی پرینت تماس های دختر جوان مشخص شد او و خانواده اش در ماجرای ناپدید شدن پسرم و کشته شدنش دست دارند. دختر جوان چند روز قبل از ششم تیرماه دستگیر شد.اوایل اعتراف نمی کرد اما در ادامه اعتراف کرد که پدرش به همراه یکی از دوستانش نقشه قتل را کشیده اند.او به مأموران گفته بود با نقشه ای حساب شده عارف را به داخل خانه کشیدم و پدرم به همراه یکی از اقوام نزدیکمان او را به قتل رساندند.

 

او ادامه داد: با شنیدن خبر این حادثه دنیا روی سرم خراب شد. عجیب تر اینکه هم دست قاتل در همه روزهایی که به دنبال پیدا کردن ردی از عارف بودیم همراهی امان می کرد. با این حال خدا به آنها اجازه نداد کار پلیدی را که انجام داده بودند پنهان کنند و ششم تیرماه پدر و دوست پدر دختر جوان و چند روز بعد از آن هم مادر این خانواده به اتهام قتل پسرم دستگیر شدند.

 

کشف جنازه در چاه عمیق

پس از ثبت اعترافات متهمان این پرونده تحقیقات برای کشف جسد عارف آغاز شد.پدر عارف در این باره گفت: طبق اعتراف متهمان این پرونده جسد پسرم را به یکی از روستاهای اطراف شیروان منتقل کرده و داخل چاه عمیقی انداخته بودند. در زمان جست وجو و پیدا کردن ردی از پسرم به این منطقه رفته بودیم و حتی داخل چاهی که درمنطقه بود را نیز گشتیم اما نمی دانستیم که چاه عمیق دیگری هم داخل منطقه وجود دارد. به همین خاطر دست به کار شدیم و این بار به همراه داماد خانواده امان به منطقه رفتیم.

 

وی افزود: بدن بیجان پسرم را از عمق چاه بیرون آوردیم ، حالا برای من و مادرش خاطره ای از عارف باقی مانده .هنوز دلیل اینکه چرا این دختر و پدرش نقشه قتل پسرم را کشیده اند چیزی نمی دانیم چرا که هنوز تحقیقات تکمیل نشده است اما امیدوارم قانون اجازه ندهد خون پسرم پایمال شود.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xkkz4