سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/14 17:34
کد خبر: 3675

علت وجود 160 عدد توپ مغناطیسی در شکم دختر 5 ساله فاش شد

والدین دختر ۵ ساله‌ای که به علت درد شکم، فرزند خود را به بیمارستان منتقل کرده بودند پس از اسکن ایکس ری با صحنه‌ای باورنکردنی روبه رو شدند.

 پدر و مادر شدن مسئولیتی بسیار سنگین است. کسی که می‌خواهد پدر یا مادر شود باید بداند زندگی و سرنوشت یک انسان در دستان او قرار می‌گیرد؛ بنابراین حفاظت از سلامتی و جان کودک اولین وظیفه والدین مسئولیت پذیر است. بدون تردید تنها رهانکردن کودک و در اختیار قرار ندادن وسایلی که جان کودک را مورد تهدید قرار می‌دهد از نکات کلیدی‌ای است که همه والدین باید به آن توجه کنند.

 

 

 

 

والدین یک کودک ۵ ساله چینی که فرزند آن‌ها از درد شکم رنج می‌برد پس از مراجعه به بیمارستان متوجه غفلتی شدند که جان کودک آن‌ها را در معرض تهدید قرار داد. پزشکان «بیمارستان کودکان جینان» در استان شاندونگ چین پس از انجام اسکن ایکس ری با صحنه‌ای عجیب روبه رو شدند. آن‌ها تعداد ۱۶۰ توپ مغناطیسی را در داخل شکم این دختر مشاهده کردند.

 

ظاهرا این دختر ۲ ماه پیش و هنگامی که با این توپ‌ها بازی می‌کرد اقدام به قورت دادن آن‌ها کرده بود. جراحان بیمارستان با انجام یک عمل جراحی اورژانسی که ۲ ساعت به طول انجامید این توپ‌ها را از شکم دختر خارج کردند. بنا به گفته پزشکان بیمارستان این کودک بسیار خوش شانس بود که این توپ‌های مغناطیسی موجب آسیب به عضو‌های حیاتی بدن وی نشد.

 

گفتنی است؛ این کودک پس از این عمل جراحی موفقیت آمیز به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/485bl4