پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/19 10:30
کد خبر: 8390

زورگیری و تجاوز وحشیانه به دختران در شهرک غرب +عکس

یکی از اعضای باند شیطان صفت تهران که در منطقه شهرک غرب به عنوان مسافرکش زنان را هدف زورگیری و تجاوز قرار داده بودند دستگیر شد.

سرهنگ ضرغام آذین رییس کلانتری 134 شهرک غرب در خصوص دستگیری یکی از اعضای باند زورگیران مسافرکش نما به رکنا گفت: سارق دستگیر شده همراه 2 تن از همدستانش از چندی قبل در منطقه شهرک غرب اقدام به زورگیری از مسافران زن می کردند.

وی افزود: اعضای این باند در ابتدا راننده یک خودروی پراید را مورد ضرب و شتم قرار داده به حدی که راننده به بیمارستان منتقل می شود و دزدان پس از سرقت خودروی پراید تحت عنوان مسافرکش زن جوانی را سوار بر خودرو کرده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت اموال وی کرده و سپس زن جوان را از خودرو به بیرون پرت کرده اند که با اعلام این خبر به پلیس خیلی زود و در کمتر از یک دقیقه طرح مهار در منطقه به اجرا در آمد.

سرهنگ آذین ادامه داد: با توجه به مشخصات خودروی سارقان همه ورودی ها و خروجی های منطقه تحت نظر قرار گرفت که ماموران خیلی زود موفق به شناسایی خودروی دزدان شده و مشاهده کردند دزدان زن دیگری را طعمه خود قرار داده اند که دستور ایست برای آنها صادر شد.

رییس کلانتری 143 آذین اظهار داشت: تعقیب و گریز صورت گرفت و با توجه به اینکه طعمه دزدان داخل خودرو بوده ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی دزدان کرده و موفق به متوقف کردن خودروی می شود که 2 تن از سارقان پا به فرار گذاشته و یکی از اعضای این باند دستگیر شد.

این مقام پلیسی افزود: اعضای این باند فقط زنان را سوار کرده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت و در برخی موارد آزار جنسی داشته اند.

سرهنگ آذین گفت: 2 ماه قبل نیز زورگیری به این شیوه و شگرد از یک خانم در منطقه شهرک غرب صورت گرفت که دزدان با پرت کردن طعمه شان به بیرون خودرو باعث مرگ وی شدند که با توجه به تحقیقات احتمال می رود که قتل این زن نیز از سوی اعضای این باند صورت گرفته باشد.

وی در پایان گفت: به زودی 2 همدست فراری این متهم که سابقه زورگیری به این شیوه و شگرد دارند دستگیر خواهند شد.

ترس در جان طعمه های زورگیران خشن

مادر یکی از طعمه های این باند خشن که اصرار داشت متهم را هدف ضرب و شتم قرار دهد گفت: دخترم وقتی سوار بر خودروی سارقان می شود به رفتارهای آنها شک می کند که با موبایل به یکی از همکارانش اطلاع داده و مشخصات خودرو را می دهد که دزدان در این صحنه با چاقو او را تهدید می کنند و دخترم با توجه به اینکه درها قفل بوده و دستگیر پنجره هم کنده شده بود قادر به فرار نمی شود.

وی افزود: دخترم ساعت 1:15 سوار خودرو شده و تا ساعت 3:30 داخل خودروی دزدان بوده که سارقان در تماس با یکی از دوستانشان ادعا کردند که سوله را آماده کنید که یک نفر را برای خوشگذرانی بیاوریم که در ادامه خودروی آنها جلوی یک کیوسک روزنامه فروشی متوقف می شود تا آب بخرند که همین سارق که ادعای بیگناهی می کند چاقو را روی گردن دخترم گذاشته و سرش را به زیر صندلی می برد که دخترم با پا ضربه ای به در می زند که در خودرو باز شده و دخترم موفق به فرار می شود.

مادر نگران گفت: یک ماه بود که لحظه شماری می کردم برای دستگیری دزدان و آرامش از من و دخترم گرفته شده است.

یکی دیگر از طعمه های این باند که پسر جوانی است در ادامه گفت: این دزدان وقتی دستگیر شدند در کلانتری به ما و ماموران می گوید که 3 ماه دیگر آزاد می شوم و تلافی می کنم و از مقامات قضایی می خواهیم برخوردی جدی با این سارقان بکنند که دیگر به خودشان اجازه ندهند به راحتی هرکاری می خواهند انجام دهند.

گفتگو با شیطان پراید سوار

فرهاد که پسر جوانی است در حالی ادعا می کند که در این سرقت ها اقدام شیطانی نکرده است که شاکیان پرونده او را شناسایی کرده اند.

سابقه داری؟

نه

چرا دست به این کارها زدی؟

اشتباه و بچگی کردم اما کاری که شاکیان پرونده ام می گویند من انجام ندادم.

چه کاری؟

تجاوز ، من نبودم، مگر خودم ناموس ندارم. شاید 2 همدست دیگرم این کار را کرده باشند ولی من فقط در 2 یا 3 سرقت حضور داشتم.

شیوه و شگرد؟

دوستانم با ماشین می آمدند دنبالم و تحت عنوان مسافرکش زنان را سوار بر خودرو می کردیم و دست به سرقت می زدیم.

چرا فقط زنان؟

نمی دانم دوستانم می گفتند زنان پول و طلا همراهشان است.

چرا این کار را می کردی؟

بی پولی، کارگر بودم.

یکی از مادران طعمه هایت می گفت قرار بوده دخترش را به یک سوله ببرید؟

به خدا من خبر ندارم کار من نبوده است.

فکر نمی کردی دستگیر شوی؟

می دانستم و قرار بود دیگر دزدی نکنم که دستگیر شدم.

چقدر پول به دست آوردی؟

4 میلیون تومان.

می دانی باعث مرگ یک زن شدی؟

نه، کار ما نبوده است، روزی 100 نفر به این شیوه و شگرد دزدی می کنند کار ما نبوده است.

ماجرای تجاوز را طعمه هایت تو را هم شناسایی کردند؟

من نبودم.

اگر خدایی نکرده این زورگیری ها برای خانواده ات رخ می داد چه می کردی؟

سکوت..... جوابی به ذهنم نمی رسد چون می دانم نادانی کردم.

سردار رحیمی رییس پلیس تهران در خصوص این پرونده گفت: پلیس به صورت جدی با کسانیکه بخواهند مخل آسایش مردم شوند برخورد می کند و در این پرونده نیز با توجه به اعترافات و مدارک جمع آوری شده مطمئن باشید که مقام قضایی نیز با اینگونه افراد که برای مردم و ناموس مان ایجاد نا امنی می کنند به صورت جدی برخورد می کند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری 2 متهم فراری پرونده ادامه دارد و متهم در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rm5m3