چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/22 15:30
کد خبر: 8429

یک مقام قضایی ترور شد / عاملان این ترور کیستند؟

تروریست ها قصد جان این مقام قضایی را داشتند.

ترور مقام قضایی پیشوا توسط مردان ناشناس صورت گرفت. این مردان مقام قضایی را ترور کردند که این ترور ناکام بود. خوشبختانه این فرد از ترور نافرجام جان سالم به در برد و در این ترور آسیب جدی به وی وارد نشد. عاملان ترور بازداشت شدند.

 بازپرس دادسرای عمومی عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا از دستگیری عاملان سوءقصد به جان مقام قضایی در پیشوا خبر داد و گفت: هدف عاملان سوءقصد به جان رئیس اداره جهاد کشاورزی به دلیل تخریب ساخت و ساز غیرمجاز بوده است.

حامد صادقی با اشاره به دستگیری عاملان ترور نافرجام مقام قضایی در پیشوا و بازسازی صحنه وقوع جرم اظهار داشت: چندی پیش در شهرستان پیشوا شاهد تیراندازی به خودروی یکی از مقامات قضایی بودیم.

به گزارش رکنا، وی افزود: پس از این اقدام بلافاصله تحقیقات گسترده توسط مقامات قضایی و امنیتی آغاز شد و به شواهدی در این زمینه دست یافتیم.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا در ادامه گفت: پس از تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی گسترده مدتی پیش عاملان این حادثه بازداشت شده بودند.

صادقی با اشاره به انگیزه افراد تصریح کرد: مقصود این افراد مقام قضایی نبوده بلکه انگیز این افراد ترساندن رئیس جهاد کشاورزی به جهت تخریب ساخت و ساز غیرمجاز بوده است.

وی تأکید کرد: در زمینه برهم‌ زدن نظم عمومی با هیچ فرد و متهمی مماشات نداریم‌ و‌ نظم و امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است.

بازپرس دادسرای عمومی انقلاب شهرستان پیشوا ابراز کرد: تمامی افراد این حادثه از عوامل پشت پرده و دستور دهنده تا مرتکبین حادثه دستگیر و  به قصد خودشان یعنی تلاش جهت ترساندن رئیس اداره جهاد کشاورزی اعتراف کرده‌اند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: دلیل این اشتباه تشابه خودروی دولتی رئیس اداره جهاد کشاوری و مقام قضایی بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aozv4