دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/26 10:00
کد خبر: 8871

فیلم زجرکش کردن خرگوش توسط این زن ایرانی شیطان صفت

سلاخی خرگوش زنده توسط این زن ایرانی را در ادامه مشاهده کنید.

زنان سلاخ چه می کنند؟

در روزهای اخیر تصاویری در فضای مجازی با عنوان «کلوپ زنان سلاخ» منتشر شده است مبنی بر این که برخی زنان از سنین مختلف، از نوجوان گرفته تا میانسال، حاضرند که به گردانندگان یک صفحه اینستاگرامی پول بدهند تا از آنها در هنگام زجرکش کردن و کشتن حیوانات مختلف کلیپ تهیه کنند.

ظاهرا قیمت هر کلیپی که مسئولان «کلوپ زنان سلاخ» از خانم های داوطلب زجرکشی حیوانات تهیه می کنند نیز 500 هزار تومان است و بیشتر این زنان تا حدی از انجام این کار وحشیانه ابایی ندارند که حاضرند تصویر چهره آنها بدون پرده پوشی در فضای مجازی منتشر شود.

این مساله بدون شک حاکی از گسترش خشونت در سطح جامعه و البته اختلالات روانی گوناگونی است که این زنان سلاخ به آن دچار هستند؛ موضوعی که البته مشابه آن را حدود یک ماه پیش برای یک دختر نوجوان در اصفهان مشاهده کردیم، اما این بار خانم ها از سنین مختلف دست به انجام این عمل وحشیانه می زنند و متاسفانه مردم هم بعضا نظرات تشویق‌آمیزی زیر پُست های مربوط به این عمل خشونت آمیز در اینستاگرام منتشر می کنند.

زنان سلاخ بعد از بازداشت تحت معاینات روانپزشکی قرار گیرند

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که براساس اظهارات سرهنگ پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در گفت و گو با رکنا، پلیس پیشگیری ناجا تحقیقات خود برای شناسایی «زنان سلاخ» آغاز کرده است و با توجه به این که طبق فصل جرایم رایانه ای قانون مجازات اسلامی هر گونه انتشار محتوایی که منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شود، جرم تلقی می شود، به زودی تعدادی از این زنان دستگیر خواهند شد.

کریمی با اشاره به همین موضوع درباره اقداماتی که بعد از بازداشت زنان سلاخ به لحاظ روانی باید انجام شود، توضیح داد: قطعا مسئولان قضایی باید ابتدا شرایط انجام مصاحبه ها و معاینات روانشناسی و روانپزشکی را برای زنان سلاخ فراهم کنند تا مشخص شود دقیقا چه مشکلات زمینه ای باعث بروز این رفتارها در میان این زنان شده است.

این روانپزشک ادامه داد: احتمال دارد که در مصاحبه های روانی بعد از بازداشت مشخص شود که آستانه تحمل زنان سلاخ نسبت به افراد دیگر کمتر شده است و شاید آنها از سوی خانواده خود تحت فشارهای روحی و روانی متعددی هستند. همچنین احتمال دارد که این افراد تحت تاثیر مواد مخدر، محرک یا الکل دست به انجام این اقدامات جنون آمیز زده باشند

وی در پایان تصریح کرد: تمام این موارد باید بررسی شود و مشاوره های روانپزشکی و روانشناسی لازم هم باید انجام شود تا اختلال شخصیت و سایر اختلالات خلقی و عصبی زنان سلاخ شناسایی شود و بعد هم باید این زنان در طول دوره بازداشت تحت مشاوره های گوناگون قرار گیرند تا بتوانند با شرایطی نُرمال به سطح جامعه بازگردند.

چرا شاهد پدیده زنان سلاخ هستیم؟

دکتر مهدی کریمی، روانپزشک در گفت و گو با رکنا بروز پدیده زنان سلاخ در کشور را ناشی از افزایش سطح خشونت در جامعه دانست و تاکید کرد: متاسفانه به دلیل هرج و مرج موجود در جامعه، شاهد آن هستیم که برخی افراد که دچار اختلال هویت هستند و اصلا برایشان مهم نیست که دیگران چه قضاوت منفی یا مثبتی درباره رفتارهای آنان دارند، دست به انجام این رفتارها می زنند. یعنی زنان سلاخ به حدی از استیصال و ناکامی رسیده اند که قضاوت مردم به هیچ وجه برایشان مهم نیست.

وی افزود: این زنان چون نمی توانند خشم خود را جای دیگری اعمال کنند، روی این حیوانات اقدامات خشونت آمیز انجام می دهند. یعنی زنانی که این کار را انجام می دهند، افراد پرخاشگر و کم تحملی هستند که چون نمی توانند خشونت خود را به نحوه دیگری بروز بدهند، به این صورت تمام خشم خود را روی حیوانات اعمال می کنند.

کریمی شکل گیری کلوپ زنان سلاخ و انتشار تصاویر مربوط به زجرکش کردن حیوانات در فضای مجازی را هشداری جدی برای افزایش سطح خشونت در جامعه توصیف کرد و گفت: این زنان چون سوژه دیگری برای اعمال خشونت ندارند، تمام خشم خود را روی حیوانات خالی می کنند.

این روانپزشک درباره آسیب های روانی افرادی که زنان سلاخ را در نظرات پُست های مربوط به این تصاویر تشویق می کنند نیز توضیح داد: متاسفانه سطح اختلال شخصیت در جامعه ما بسیار افزایش یافته و به همین دلیل شاهد بروز رفتارهایی هستیم که با موضوع اختلال شخصیت به صورت مستقیم در ارتباط است و تشویق زنان سلاخ به انجام این رفتارها نیز قطعا نمونه ای از همین رفتارهاست.

منبع : رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3za5a2