پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/20 14:30
کد خبر: 8408

باز هم سلاخی/این بار سلاخی پدر توسط پسر

قتل وحشتناک پدر توسط پسر شیطان صفت

قتل / پسر 36 ساله با ضربات چاقو پدر خود را به قتل رساند. پدرکشی در شیراز صحنه تلخی را رقم زد. پدرکشی این بار توسط یک پسر 36 ساله صورت گرفت. این جوان عصبانی در پرونده پدرکشی پدر خود را به قتل رساند. در حادثه پدرکشی این مرد مسن با ضربات چاقو جان سپرد. متاسفانه پدرکشی، فرزندکشی ، برادرکشی و... جزو جرائم رو به رشدی شده است/ قتل

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مردی 36 ساله در شهرستان "شیراز" خبر داد که پدر 58 ساله خود را به قتل رسانده بود.

سرهنگ "کاووس محمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد پسری 36 ساله به دلایل مشکلات شخصی و خانوادگی با پدر 58 ساله خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه ماموران در همان لحظات اولیه قاتل را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند، گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به جرم خود اختلاف خانوادگی را علت این درگیری عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e55p3