چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/24 11:30
کد خبر: 8451

عکس های برهنه دختر جوان وسیله بازی مرد شیطان صفت شد

او با عکس ها چکار کرد؟

 سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر شکوائیه واصله خانمی جوان مبنی بر دسترسی غیرمجاز به تصاویر خصوصی‌اش و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی  پرونده اولیه تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکیه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود:

شاکیه در اظهارات خود بیان داشت که با توجه به خرابی تلفن همراه خود به تعمیرکار موبایل در یکی از شهرستان‌ها مراجعه می‌کند و با توجه به شناختی که از فرد تعمیرکار داشته به او اعتماد می کند و تلفن همراه خود را جهت تعمیر به وی می سپارد.

این مقام انتظامی در شیراز تصریح کرد:

با بررسی های اولیه مشخص شد متهم بعد از تعمیر گوشی این خانم اقدام به کپی کردن تصاویر و فیلم‌های خصوصی وی کرده بود که با اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم اصلی مورد شناسایی قرار گرفت و سرانجام این مجرم سایبری بعد از مواجهه با ادله جرم به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

این مقام سایبری به مجرمان فضای مجازی هشدار داد:

دسترسی به حساب  اطلاعات کاربران جرم بوده و برابر قانون جرایم رایانه ای هرکس به طور غیرمجاز به داده ها یا سامانه های مخابراتی که بوسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی یابد به حبس از نود و یک روز تا یک سال و یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هردو مجازات محکوم خواهد شد.  

رئیس پلیس فتا استان فارس به هموطنان توصیه کرد:

قبل از مراجعه به تعمیرکاران موبایل، تمامی عکس‌های شخصی و خانوادگی خود و اطلاعات مهم را حذف نموده و برای تلفن همراه خود، رمز عبور مناسب انتخاب کنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه به سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48vdl3