چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/25 08:00
انفجار / انفجار دزفول / انفجار گاز شهری / انفجار ایران
کد خبر: 8461

انفجار هولناک این شهر ایران را به آتش کشید!

انفجار وحشتناکی لحظاتی پیش رخ داد!

انفجار / مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول از کشته شدن دو نفر و مصدومیت یک نفر بر اثر انفجار گاز شهری در کوی انقلاب دزفول خبر داد / انفجار

عبدالحسین معظم فر مدیرعامل آتش نشانی دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت دو و پنجاه و نه دقیقه بامداد طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا تیم های اطفاءحریق  و امداد و نجات دو ایستگاه عملیاتی شماره یک و سه را به محل حادثه واقع در خیابان پنج کوی انقلاب اعزام و بلافاصله اقدام به آوار برداری و جستجو برای پیدا کردن مصدومین حادثه نمودند.

معظم فر تصریح کرد: در این حادثه که به علت نشت گاز شهری بوجود آمد منجر به انفجار در این منزل مسکونی شد که متاسفانه موجب مرگ پیرزن و پیرمرد و مصدومیت شدید یک مرد حدودا ۳۰ ساله گردید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل حادثه سریعا اقدامات ایمنی را مهیا کرده و در حین آوار برداری جسم بی جان مادر خانواده و مرد جوان حدودا ۳۰ ساله با مصدومیت شدید را از زیر آوار بیرون آورده و بوسیله عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

وی با بیان اینکه حجم آوار بدلیل تخریب ۱۰۰ درصدی منزل مسکونی زیاد بود، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان، همسایگان اهالی محل، سازمان مدیریت پسماند،شهرداری منطقه دو جسد پیرمرد (پدر خانواده) پس از یک ساعت و نیم آوار برداری کشف و بیرون آورده شد.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mely2