چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/11 01:00
کد خبر: 8646

هشدار / تهران به خون کشیده شد

لحظاتی پیش تهران به خون کشیده شد!

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک در محله نظام آباد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و سلاح سرد کشف شد.

 سرهنگ "علی شاملو" در تشریح جزییات این خبر بیان داشت:در اواسط مرداد ماه از طریق سامانه 110 گزارشی در خصوص تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن 4 تن از شهروندان در محله نظام آباد دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سریعا تیمی از ماموران پایگاه سوم  به آدرس اعلامی مراجعه و مشخص شد 3 تن از افراد شرور منطقه در پی  اختلاف با متصدی یک واحدی صنفی به آن محل مراجعه و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیر مجاز 4 تن از شهروندان را مجروح و از محل متواری گریخته اند.

تیراندازی در نظام آباد / 4 مرد زخمی شدند

شاملو با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در محله نظام آباد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی روز گذشته متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران  در پایان با بیان اینکه متهم برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد،  خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y9qa3