پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/06 16:30
کد خبر: 8983

بامدار امروز ۲ تهرانی در آتش سوختند+تصاویر اجساد سوخته

دو مرد تهرانی در مسیر شمال به جنوب قربانی شدند.

 

حادثه تصادف منجر به آتش سوزی   خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس، کمی بعد از خروجی بیهقی شد.

سرهنگ جهانبخش چهار محالی در خصوص این خبر اظهار داشت :

مقارن ساعت 02:00 بامداد امروز سه شنبه وقوع یک فقره تصادف شدید در مسیر بزرگراه مدرس به جنوب مقطع بیهقی به تیم گشتی منطقه 24 پلیس راهور تهران بزرگ اطلاع داده می شود که حکایت از آن داشت که  یکدستگاه سواری بی ام و که دراین محدوده و با سرعت زیاد  در حال حرکت بوده نتوانسته خودروی خود را کنترل کرده و پس از خروج از راه بشدت با یک اصله درخت برخورد می نماید .

تصادف

 وی گفت :پس از این برخورد شدید خودروی بی ام و دچار حریق شده که  راننده به همراه یک نفر سرنشین در محل حادثه فوت می نمایند  .

وی افزود : بلافاصله تیم کارشناسی  منطقه  24 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر می شوند و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف از روی محل برخورد و آثار بجای مانده اقدام می نمایند .

تصادف

وی از رانندگان خواست به هیچ عنوان هنگام خلوتی معابر با سرعت  غیر مجاز حرکت نکرده همواره با سرعت مقرره در سطح معابر تردد داشته باشند و  قبل از شروع به رانندگی  استراحت کافی داشته باشند و هر لحظه احساس خستگی و خواب آلودگی نمودند در محل امن متوقف و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند  تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

تصادف

تصادف


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kvbx2