پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/12 12:45
کد خبر: 9123

تصاویری وحشتناک از زلزله هولناک امروز خوزستان+فیلم

فیلیمی از گلایه های مردم خوزستان از زلزله امروز ببینید زلزله با آن ها چه کرد.

زلزله امروز خوزستان را لرزاند. زلزله امروز صبح ۱۲ مهر رخ داد. این زلزله به بزرگی ۵.۷ ریشتر بوده است. این زلزله همچنان اتان خوزستان را می لرزاند. زلزله همه مردم این استان را ترساند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ارزیابی‌های اولیه در بخش خسارت جانی انجام شده که خوشبختانه تاکنون هیچ گونه  گزارش فوتی‌ و مصدوم نداشتیم اما سنگ ها خانه را خراب کرده و بخشی از زمین ها شکافته شدند.

 شهاب صدیقی افزود: درخصوص خسارت مالی نیز تاکنون وقوع ترک در برخی منازل روستایی شهرستان‌های اندیکا و مسجدسلیمان گزارش شده است.

وی اظهار داشت:از دقایق اولیه وقوع زمین لرزه ، ۷ تیم ارزیاب از هلال احمر بیست و یک دستگاه آمبولانس اورژانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه فروند هلی‌کوپتر به حالت آماده‌باش درآمدند و برای بررسی میزان خسارات در مناطق گزارش شده حضور دارند.

به گفته صدیقی، ۳ پس لرزه نیز در شهر‌های استان گزارش شده است و مجموعه استان به ویژه فرمانداری‌های ایذه ، اندیکا و مسجدسلیمان ، مدیریت ستاد بحران خود را به حالت آماده‌باش در آورده اند.

همچنین گزارش های میدانی  حاکی از ان است که مراکز درمانی و بیمارستان های مجهز شهرستان هایی که زلزه صبح امروز را احساس کرده اند ، در حالت آماده باش قرار دارند .

زلزله

زلزله

زلزله

زلزله

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3za7b2