چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/28 17:49
کد خبر: 5843

نهال سلطانی مدل ایرانی از رابطه ی پنهانیش با بازیگر معروف پرده برداشت!+عکس

مدل زیبای ایرانی گفت: با بازیگر معروف ایرانی در ارتباط بودم و بعد از جدایی تصمیم گرفتم که معروف تر از او باشم.

نهال سلطانی متولد 10 مرداد 1368 در تهران، عکاس و مدل است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد فعالیت خود را بعنوان عکاس و آرایشگر شروع کرد.نهال سلطانی حالا مدل می باشد و در کشور کانادا زندگی می کند.نهال سلطانی در دانشگاه گرافیک خوانده و بدون هیچ تجربه قبلی با استعداد ذاتی که داشت وارد هنر نقاشی شد و با حمایت استاد دانشگاه خود چند نمایشگاه نیز برگزار کرده است.همچنین نهال سلطانی تجربه تصویر سازی دو کتاب روانشناسی را نیز برعهده داشت.

 



 

نهال سلطانی مدل زیبا و معروف ایرانی ادعا کرد که وقتی ایران بودم با بازیگر معروف مرد رابطه عاشقانه داشتم ولی از هم جدا شدیم و به خودم قول دادم معروفتر از او شوم. نهال سلطانی در تاریخ 10 مرداد ماه سال 1368 به دنیا آمد. نهال سلطانی متولد تهران است. او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است دو خواهر بزرگتر از خود بنام نادیا و نازلین دارد.

نهال سلطانی فعالیت خود را با عکاسی و تحصیل این رشته در هنرستان شروع کرد.نهال سلطانی مدل ایرانی داری چشمان آبی رنگ با ۱۶۹ سانتی متر قد است و به رشته شنا و ایروبیک علاقه ی بسیاری دارد .او در ویدیوهای خواننده ها و برخی از خوانندگان رپ خوان نیز حضور فعال داشته است

 

آشپزی نهال سلطانی

در یکسالی که کانادا تنها زندگی می کردم تونستم آشپزی را از ویدیو های یوتیوب یاد بگیریم، الان اگر تعریف از خود نباشه در پختن غذاهایی مثل قرمه سبزی و ته چین بسیار مهارت دارم .

 

تصویر

 

عاشق شهرت ام

او می گوید عاشق شهرت هستم و مثل خیلی ها دوست ندارم بگم نه اینجوری نیست، دوست دارم وقتی راه می روم به قدری از من عکس بگیرند که در زندگی شخصی به مشکل بخورم !

 


خبرجدید:دستگیری مومو واقعیت دارد؟+فیلم و جزئیات دقیق


 

نهال سلطانی مدل ، آرایشگر که در خارج از کشور زندگی می کند ، در برنامه ماهواره ای،مدعی شد که با بازیگر معروف و مشهور ایرانی رابطه عاشقانه داشته است و این بازیگر مرد ایرانی را بسیار دوست داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vmzn4