جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/21 18:56
بهروز وثوقی | بهروز وثوقی در بیمارستان |
کد خبر: 11626

مرگ بهروز وثوقی نزدیک است؟ | بهروز وثوقی بیمار است؟

بهروز وثوقی بازیگر سرشناس ایرانی دچار سانحه تصادف شد.

بهروز وثوقی متولد 20 اسفند 1316 در خوی ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.تا دیپلم بیشتر درس نخواند اما در 18 سالگی اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و با فیلم «قیصر» در 32 سالگی به شهرت رسید و حالا در لس آنجلس زندگی می کند.

بهروز وثوقی بازیگر فیلم های نامتعارف قبل انقلاب که لبریز از صحنه های مستهجن بودند استوری عجیبی منتشر کرد که تلحویحا از نزدیک شدن به پایان عمر خود خبر داد اما اینکه علت انتشار این استوری چی بوده مشخص نیست.بهروز وثوقی بازیگر سرشناس سینمای ایران در دهه 50 که روز گذشته برای سفر به یونان و دریافت جایزه‌ی یک عمر فعالیت هنری برای بازی در فیلم فصل کرگدن از جشنواره تسالونیکی یونان راهی فرودگاه بود دچار سانحه تصادف شد.

گفتنی اینکه قرار بود بهروز وثوقی پس از سفر به یونان به استانبول ترکیه برود تا در مراسم فرش قرمز فصل کرگدن در اوایل نوامبر شرکت کند که با توجه به این سانحه، برنامه فرش قرمز فصل کرگدن با تعلیق مواجه شده و برگزاری آن در هاله ای از ابهام به سر می‌برد. طبق گفته نزدیکان وثوقی، حال وی چندان مساعد نیست. او از ناحیه ی کتف دچار آسیب دررفتگی شده اما به دلیل فشار خون بالا و کهولت سن این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، پزشکان نگران حال عمومی وی هستند. وثوقی اکنون در بیمارستانی در سانفرانسیسکو بستری است و تحت مراقبت های پزشکی به سر می‌برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27o564