سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/22 15:57
محمود عیدی مشاور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران:
کد خبر: 8288

اهداف اصلی من در شورای اسلامی شهر تهران حول محور مسائل اقتصادی خواهد بود

محمود عیدی مشاور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اهداف خود را بر پایه محور اقتصادی قرار داده است گفت: با توجه به پتانسیل‌های اقتصادی که در شهر تهران وجود دارد؛ می توانیم‌ شهری پویا داشته و مثمرثمر باشیم.

لیست غیرسیاسی، تخصصی و مردمی معتمدین محلات تهران طی جلسه ای به طور رسمی منتشر شد که در این لیست اسامی ۲۱ نفر از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با شعار “تهران شهری برای ما و آیندگان”  اعلام شد.

 

محمود عیدی مشاور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران دارای ۲۵ سال سابقه مدیریتی و دکترای اقتصاد در این نشست با تاکید بر اینکه اهداف خود را بر پایه محور اقتصادی قرار داده است، گفت: با توجه به تجربه تخصصی مدیریت شهری که در سازمان ها، شرکت ها و مناطق مختلف شهرداری داشتم و همچنین تجربه مدیریتی که در خارج از شهرداری تهران در عرصه های مختلف داشتم و همچنین مدرک دکترای اقتصادی؛ اهداف من بیشتر حول محور مسائل اقتصادی بر می گردد.

 

 

عیدی با بیان این مطلب که شورای اسلامی شهر طی سنوات و دوره های گذشته بیشتر شورای شهر سیاسی و حزبی بوده تا تخصصی،افزود: امید است با انتخاب شایسته، متخصصین و افراد کاربلد به شورای شهر وارد شوند و در کمیسیون‌های تخصصی کمک کنند.

 

مشاور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران یادآور شد: با توجه به پتانسیل‌های اقتصادی که در شهر تهران وجود دارد؛ می توانیم‌ شهری پویا داشته و مثمرثمر باشیم.

 

وی در ادامه به چالش های موجود در شهر تهران اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایطی که در گذشته چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ خدمات شهری که در دوره های گذشته مشاهده کردیم؛ متأسفانه مردم از خدمات ارائه شده ناراضی هستند. امید است در دوره بعدی شورای شهر هر فردی که وارد شورا می شود؛ تاثیرگذار باشد. خارج از اینکه وارد سطوح اجرایی شود؛ به صورت استراتژیک کار کند و نگاه کلان داشته باشد و از پتانسیل‌های قانونی که برای شورای شهر تعریف شده است؛ استفاده و مشکلات و معضلات کلی شهر را حل کند.

 

عضو اسبق هیات مدیره و قائم مقام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران افزود: همچنین باید از فاصله طبقاتی که در ارائه خدمات شهری همچون پسماند، زباله و غیره به مردم در مناطق مختلف ایجاد شده است؛ جلوگیری شود. چراکه ارائه این خدمات طی چهار سال گذشته در مناطق مختلف متفاوت بوده است.

 

عیدی با تاکید بر ضرورت دوری از سطحی نگری ادامه داد: باید به صورت سیستماتیک امور را اداره کرد. امید است در همه حوزه‌هایی که کمیسیون های تعریف شده شوراست؛ بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم و رضایت خاطر آنها را فراهم کنیم.

 

مشاور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در پایان گفت: از مردم می‌خواهیم در انتخابات شرکت کنند و حضور فعالی داشته باشند و با تحقیق، بررسی و اندیشه خود متخصصین را وارد شورای شهر کنند تا بتوانند کمک باشند.

 

گفتنی است، محمود عیدی در سوابق کاری خود مسئولیت هایی را با عنوان عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، قائم مقام سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، قائم مقام شرکت نوسازی عباس آباد شهرداری تهران، معاون مالی و اداری سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ، مشاور مدیرکل مالی شهرداری تهران، مشاور عالی شهردار منطقه 2 و 14 شهرداری تهران و عضو هیات مدیره شرکت نفت ایرانول را دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pkpd2