چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/17 06:00
کد خبر: 8364

فال روزانه 17 مرداد ماه

فال روزانه 17 مرداد ماه 1400 را از دست ندهید.

فال روز یکشنبه 17 مرداد 1400 را در ادامه مشاهده کنید.

فال متولدین فروردین

مدت هاست در فکر انجام کاری هستید اما به خاطر ترس از آینده این کار را به تاخیر انداخته اید. در بهترین فرصتی که برای عملی شدن آن پیش آمد, آن را انجام دهید و دیگر آن را به آینده موکول نکنید.

در آینده مسئولیت های بیشتری به عهده شما گذشته می شود و شما به بهترین نحو از عهده آن بر می آئید اما بهتر است , در آینده سعی کنید نظم و ترتیب بیشتری در کارهای خود داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید.

فال متولدین اردیبهشت

قصد یادگیری یا مطالعه در زمینه ای را دارید و امروز وقت خود را بیشتر صرف آموزش و تحقیق خواهید کرد و در این مورد پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت.

شخصی از شما درخواست کمک و یا راهنمائی دارد و شما می توانید مشکل او را حل کنید پس در این مورد کوتاهی نکنید و مطمئن باشید این خوبی شما جبران خواهد شد.

فال متولدین خرداد

به یک دورهمی یا مهمانی دعوت خواهید شد که در آنجا فردی را ملاقات می کنید که در گذشته کدورتی میان شما وجود داشته است. امروز یک فرصت خود برای آشتی و از بین بردن ناراحتی هاست.

در محل کار یا تحصیل به مشکلی برخورد کرده اید که دلیل آن بی توجهی خودتان بوده است.اما با مشورت و کمک گرفتن از شخصی مطمئن مشکلات شما به زودی حل خواهد شد.

فال متولدین تیر

شما فردی رک و منطقی هستید و امروز کلام صریح شما باعث رنجش یکی از نزدیکانتان خواهد شداگر برایتان مقدور است از دل او در بیاورید و مهربان تر برخورد کنید

شاید بهتر باشد شیوه بیان خود را تغییر دهید تا باعث رنجش دیگران نشوید.

در محل کار یا تحصیل با چالشی رو به رو خواهید شد که به رحتی از آن عبور می کنید اما به خود مغرور نشوید و سعی کنید متواضعانه با تشویق ها برخورد کنید.

فال متولدین مرداد

در مورد موضوعی دو دل هستید و نمی دانید چه انتخابی داشته باشید, تا آنجایی که می توانید در این مورد با دیگران صحبتی نکنید و از کسی نظرخواهی نکنید ، این موضوعی است که خودتان شخصا باید آن را حل کنید.

در میان اعضای خانواده مشکلاتی پیش آمده است که تنها زمان می تواند مشکلات را حل و فصل کند و بهتر است مداخله ای در این مورد انجام ندهید.

فال متولدین شهریور

امروز با شخصی هم صحبت خواهید شد که از شما سوالاتی می پرسد و سعی کنید تا آن جا که می تواند حقیقت را بازگو کنید. لزوما نیازی نیست جزئیات را بیان کنید اما از گفتن دروغ نیز اجتناب کنید.

در محیط خانواده محدودیت هایی برایتان پیش آمده است که شما را عصبی کرده است اما با خشونت و عصبانیت مشکلات شما حل نخواهد شد بنابراین سعی کنید در آرامش راه حلی برای این موضوع بیابید.

فال متولدین مهر

در حال انجام کاری هستید که دیگران شما را از انجام آن منع می کنند و شما را برای آینده این کار نا امید می کنند.

گاهی دیگران احساسات و قدرت واقعی شما را نمی بینند پس نمی توانند مشاوران خوبی باشند.

شما توانایی انجام کارهای بزرگ را دارید بنا بر این بدون اهمیت دادن به حرف دیگران , با قدرت پیش بروید تا به اهداف مورد نظر خود برسید.

فال متولدین آبان

در جمع دوستانه خود شخصی با شما بد حرف می زند و با کنایه ها و کلام زهرآگین خود باعث رنجش شما می شود اما بهترین عکس العمل بی توجهی و سکوت است

پیشنهاد یک سفر با شما مطرح می شود که برایتان سودمند و شادی آور است بنابر این اگر برایتان مقدور است آن را قبول کنید و کمی به خود استراحت بدهید.

فال متولدین آذر

با فرد جدیدی آشنا خواهید شد که شخصیتی متفاوت و کمی عجیب دارد و همین خصوصیت, باعث جذب شما شده است

این شخص برای شما خاطرات شاد و هیجان انگیزی را رقم می زند و می تواند روزی به فردی نزدیک به شما و ارزشمند تبدیل شود.

در کارهای شما قدری تداخل پیش آمده است که شما باید با تغییر زمان بندی و صحبت کردن با دیگران این مشکل را حل کنید.

فال متولدین دی

منتظر شخصی هستید که برای شما مهم و ارزشمند است. این انتظار به زودی پایان خواهد یافت و شما او را ملاقات می کنید پس خود را برای یک رویارویی جالب آماده کنید.

خبر خوبی به شما خواهد رسید که در کنار آن یکی از مشکلات  شما نیز حل خواهد شد و شادی شما را دو چندان می کند

اما فراموش نکنید که این خبر خوب را تا کاملا از آن مطمئن نشده اید, برای دیگران بازگو نکنید.

فال متولدین بهمن

امروز از آن روزهای پر استرس برای شما خواهد بود و کمی از بابت پیشرفتن کارها نگران هستید. اما نگرانی شما بی مورد است و تمام اتفاقات بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.

اگر کسی در اطراف شماست که مدام شما را نا امید می کند و یا ترس و نگرانی شما را بیشتر می کند, از او دوری کنید و یا به او به آرامی نذکر دهید.

فال متولدین اسفند

شخصی قصد سو استفاده از مهربانی و بخشندگی شما را دارد, بهتر است در انتخاب دوست دقت بیشتری داشته باشید تا بعدها دل شکسته نشوید.

اگر در فکر ایجاد تغییراتی در زندگی خود هستید , بهتر است کمی دست نگه دارید و انجام آن را به روز دیگری موکول کنید و در مورد تاثیر این تغییرات , بر روی زندگی خود , تحقیق بیشتری انجام دهید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pkaa2