پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/20 09:30
کد خبر: 8403

فال روزانه 20 مرداد 1400

فال روزانه خود را از سایت ستاره پارسی مشاهده کنید!

فال روزانه خود را هر روز به طور کامل از سایت ما دنبال کنید

فال متولدین فروردین

سادگی و اصالت خود را حفظ کنید و به یاد داشته باشید بهترین راه برای رسیدن به موفقیت حفظ اصول و نظم است تا بتوانید موانع پیش روی خود را از سر راه بردارید.موقعیت اجتماعی  شما بهبود پیدا خواهد کرد و امسال می تواند سال رشد و بالندگی شما در مسائل کاری یا تحصیلی باشد.

اما فراموش نکنید برای رسیدن به این جایگاه باید دور بعضی تفریحات و سرگرمی ها را خط بکشید و تلاش و پشتکار خودرا افزایش دهید.

فال متولدین اردیبهشت

با یکی دوستان قدیم خود قطع رابطه کرده بودید و الآن در شرایطی هستید که بتوانید جایگزینی برای دوست خود پیدا کنید تا کمبود این رابطه دوستی در زندگیتان پر شود

بهتر است این رابطه را با یک روال طبیعی پیش ببرید و در صمیمیت زیاده روی نکنید تا اتفاقات تلخ گذشته برای شما تکرار نشود.

امروز, روزی فوق العاده برای شروع کارهای جدید یا ایجاد روابط جدید کاری یا عاطفی است و به خوبی, شرایط برای شما مهیا می شود.

فال متولدین خرداد

در بعضی امور بسیار عجول هستید اما بهتر است امروز در هر کاری عجله نکنید و صبر خود را زیاد کنید.

قبول کنید که هر کاری زمانی دارد و اگر زودتر از موعد کاری انجام شود, ممکن است به بیراهه ختم شود

قصد دارید یک خرید و فروش یا قرار کاری را امروز ترتیب دهید که برای شما موفقیت آمیز خواهد بود اما ممکن است با موانعی همراه باشد که حل خواهد شد.

فال متولدین تیر

فرصتی برای شروع یک کار جدید , یا ترفیع درجه , برای شما پیش آمده است اما شما نگران هستید و می ترسید همه چیز به خوبی پیش نرود.

اما نگرانی شما بی مورد است و تمام امور به خوبی و موفقیت به پایان خواهد رسید.

مشکلاتی در زمینه عاطفی برای شما پیش آمده است اما علاقه عمیق شما به یکدیگر, باعث می شود مسائل به زودی حل شوند و همه چیز رو به را شود

فال متولدین مرداد

امروز قدری بی حوصله هستید و وقت نشناسی دیگران و وقت تلف کردن آن ها, شما را عصبی تر کرده است.مثبت نگری را در خود افزایش دهید و آرام و پر انرژی منتظر بمانید تا کارها پیش برود و شما به خواسته خود برسید.

در مسیری قدم بر می دارید که به پیشرفت و پیروزی شما ختم خواهد شد و تنها باید کارها و شرایط را مدیریت کنید تا در آینده ای نزدیک , آسایش و موفقیت را لمس کنید.

فال متولدین شهریور

در خانواده خود شاهد محبتی سرشار و احساسات خوبی هستید که باعث می شود نسبت به یکدیگر احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید و تلاش کنید هم دیگر را درک کنید

این موضوع به شما احساس خوبی خواهد دارد و سرشار از انرژی مثبت می شوید

در مسائل مالی دچار مشکلاتی می شوید بنابراین بهتر است حساب شده خرج کنید و در این مورد ولخرجی نکنید تا شرایط به حالت عادی برگردد

فال متولدین مهر

امروز رفتارهایی از دیگران مشاهده می کنید که به نظرتان غیر عادی است و باعث تعجب شما شده است.اگر این امور به شما صدمه ای نمی زند بنابراین از کنار آن بی تفاوت بگذرید و فکر خود را مشغول این موضوع نکنید.

در زمینه عاطفی از طرف مقابلتان دلخوری شدید در خود احساس می کنید اما شاید زود قضاوت کرده باشید , بنابر این به او فرصت بدهید تا از خودش دفاع کند و یا از شما عذرخواهی کند و اشتباهش را جبران کند.

فال متولدین آبان

تلاش هایی که روزهای گذشته انجام داده و سخت کار کرده اید, امروز بع ثمر خواهد رسید و شما خبرهای خوبی خواهید شنید که نتیجه پشتکار و همت خودتان است.

از آشنایی با افراد جدید خاطره خوبی ندارید اما امروز با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که طرز فکری مشابه با شما را دارند و می توانند برای پیشرفت کارهایتان و یا رشد شخصیتی شما مفید باشند.

فال متولدین آذر

ایده جدیدی دارید که دلتان می خواد با دیگران در میان بگذارید اما اعتماد به نفس کافی در این مورد ندارید تا بتوانید در مورد ایده ها و فکرهای خود با دیگران حرف بزنید اما این موضوع ممکن است باعث شود فرصت های پیش آمده برای پیشرفت را از دست بدهید پس بهتر است تغییراتی در رفتار خود ایجاد کنید.

نگرانی و ترس هایی از آینده دارید که بی مورد هستند و ذهنتان را از افکار استرس زا و نگران کننده خالی کنید تا بتوانید به وظایف و امور مورد علاقه خود رسیدگی کنید.

فال متولدین دی

امروز برای شما روزی پر کار است و مجبورید به امور زیادی رسیدگی کنید اما همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و مشکلاتی که بر سر راهتان قرار می گیرند را به راحتی و با اعتماد به نفس حل خواهید کرد.

در مورد موضوعی بسیار هیجان زده هستید و نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید اما آرام باشید و سعی کنید برنامه زندگی خود را به خاطر این احساسات و هیجانات به هم نریزید.

فال متولدین بهمن

بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید که نمی دانید کدام مسیر راه انتخاب کنید و گیج شده اید

انرژی مثبت و احساسات قوی که در خود دارید به شما کمک خواهد کرد و می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید تا به سود و منفعت برسید و دیگران نیز از نتیجه خشنود و راضی باشند.

سعی کنید در امروز به اتفاقات خوب و مثبت زندگی خود بیندیشید تا افکار منفی روح شما را آزرده خاطر نکند

فال متولدین اسفند

اگر احساس می کنید آمادگی قبول مسئولیت های جدید را ندارید یا توانایی حضور برای رسیدگی به کارهای خود را ندارید , هیچ اشکالی ندارد.

اگر امکانش برای شما میسر است امروز را به خود مرخصی بدهید و در خانه استراحت کنید.

می توانید به امور شخصی خود بپردازید و دغدغه های کاری خود را به روزهای دیگر موکول کنید

به خودتان فرصت جمع بندی احساسات و افکار خود را بدهید و در کارهای پیش روی خود عجله نکنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48vvl3