جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 15:38
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 3084

قابلیت بازیابی شماره هایی که حذف شدند با گوگل کانتکت

برای بسیاری از افراد این اتفاق افتاده است که شماره‌ای را از لیست مخاطبان خود حذف کرده‌اند و بعد پشیمان شده‌اند یا به آن نیاز پیدا کرده‌اند.

به گزارش شمانیوز به نقل از اوبرگیزمو، برای بسیاری از افراد این اتفاق افتاده است که شماره‌ای را از لیست مخاطبان خود حذف کرده‌اند و بعد پشیمان شده‌اند یا به آن نیاز پیدا کرده‌اند. اپلیکیشن‌هایی مانند گالری، یک سطل زباله دارند که  وقتی یک ویدیو یا عکس را پاک می‌کنید به این سطل زباله منتقل می‌شوند و اگر پشیمان شوید می‌توانید دوباره آن‌ها را برگردانید. اما چنین امکانی برای شماره تماس های پاک شده وجود ندارد.

اکنون شرکت گوگی ویژگی را به گوگل کانتکت (Google Contact) خود اضافه کرده است که Trash نام دارد و دقیقا مانند سطل زباله گالری شما عمل می‌کند. اگر شما از اپلیکیشن گوگل کانتکت روی گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید، دیگر نگران پاک شدن شماره تماس‌های خود نباشید. اگر شماره تماسی را در این اپلیکیشن حذف کنید، تا 30 روز داخل سطل زباله قرار می‌گیرند و می‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید.

نکته مهم این است که شما فقط می‌توانید بازیابی شماره‌های حذف شده خود را از طریق وب‌سایت گوگل کانتکت انجام دهید؛ اما مهم نیست که شماره تماس از اپلیکیشن یا وب‌سایت حذف شده باشد.

این ویژگی را باید از قسمت «Other Contacts» در وب‌سایت گوگل کانتکت پیدا کنید. در این قسمت شماره تماس‌های حذف شده با تاریخ و ساعت حذف شدن وجود دارند. اگر چنین قسمتی برای شما وجود ندارد، به معنای آن است که هنوز برای شما فعال نشده و باید بعدا دوباره چک کنید.

 

 

منبع:شمانیوز

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lo862