جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 16:07
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 3089

فیسبوک قابلیت جدیدی به پیام رسان خود افزود

شرکت فیس بوک به تازگی ویژگی را به پیام‌رسان خود اضافه کرده است تا نیاز مخاطبان بیشتری را برطرف کند و بتواند جایگزین اپلیکیشن زوم برای آن‌ها شود.

به گزارش شمانیوز به نقل از گیزموچاینا، شرکت فیس بوک به تازگی ویژگی را به پیام‌رسان خود اضافه کرده است تا نیاز مخاطبان بیشتری را برطرف کند و بتواند جایگزین اپلیکیشن زوم برای آن‌ها شود. این ویژگی، قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه در پیام‌رسان فیس بوک است.

در حال حاضر در اپلیکیشن اندروید و iOS پیام‌رسان فیس بوک می‌توانید تماس ویدیویی برقرار کنید و صفحه گوشی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. استفاده از این قابلیت هم در تماس‌های فرد به فرد و هم در تماس‌های گروهی امکان‌پذیر است. در پیام‌رسان فیس بوک می‌توان از دو روش تماس ویدیویی برقرار کرد؛ یا به‌صورت مستقیم با چند نفر از دوستان خود تماس بگیرید و یا از قابلیت Room استفاده کنید. به اشتراک‌گذری صفحه در تماس‌های ویدیویی حداکثر 8 نفره به روش اول و در تماس‌های ویدیویی حداکثر 16 نفره به روش دوم امکان‌پذیر است.

فیس بوک می‌گوید این قابلیت با این هدف ایجاد شده است که کاربران فیس بوک حتی زمانی که از اعضای خانواده و دوستان خود به‌صورت فیزیکی دور هستند، با آن‌ها احساس نزدیکی کنند.

لازم به ذکر است که این قابلیت در تماس‌های ویدیویی 16 نفره در نسخه تحت وب پیام‌رسان فیس بوک نیز فعال است. این شرکت قصد دارد تعداد افراد گروه را به 50 نفر برساند و قابلیت‌های دیگری مانند اینکه چه افرادی در گروه بتوانند صفحه خود را به اشتراک بگذارند را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

 

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q9qj4