پوریا پورسرخ از همسرش رونمایی کرد + عکس همسرش

پوریا پورسرخ از همسرش رونمایی کرد + عکس همسرش
کدخبر : 535141

استوری عاشقانه پوریا پورسرخ برای همسرش را در این صفحه ببینید .

پوریا پورسرخ از بازیگران خوش چهره و خوش استایل سینما و تلوزیون است . او با سریال وفا به شهرت رسید و در فیلم سینمایی روز سوم درخشید . پوریا پورسرخ طرفداران زیادی دارد . پوریا پورسرخ به تازگی خبر ازدواجش را علنی کرد . پوریا پورسرخ با استوری ای برای اولین بار از همسرش رونمایی کرد . این استوری را در ادامه می بینید : 

 

85lbV5T7fWlY

233351_357

 

استوری که ازدواج پوریا پورسرخ را لو داد + عکس و بیوگرافی

همواره اخبار حواشی هنرمندان و بازیگران برای بسیار مورد توجه بوده است. بر همین اساس به تازه‌گی خبر ازدواج پوریا پورسرخ توسط یکی از دوستان او تایید و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

پوریا پورسرخ ازدواج کرد + عکس همسرش

 

پیمان عباسی با انتشار استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به پویا پورسرخ تبریک گفت برای او ارزوی خوشبختی کرد . هنوز مشخص نشده که دلیل این تبریک چیست ولی اینطور برداشت می شود که پوریا پورسرخ ازدواج کرده و این تبریک برای متاهل شدن اوست . هنوز پوریا پورسرخ واکنشی به این خبر نشان نداده است ....

 

WhatsApp Image 2019-11-05 at 11.00.20 AM

رضا عنایتی هم با انتشار عکسی در پست اینستاگرام خود از ازدواج پوریا پورسرخ خبر داد.

بازیکن سابق استقلال نوشت: پوریا دوست عزیز من از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم. قطار زندگی مشترکتان همیشه بر روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند پیوندتان مبارک.

 


خبرداغ : فرهاد مجیدی و همسر اول و دومش + عکس جنجالی


 

پوریا پورسرخ هنوز واکنشی نشان نداده و این موضوع را رسما تایید نکرده است.// سرپوش

 

775

 
 

شایعه ازدواج پوریا پور سرخ و مهراوه شریفی نیا

این روزها که سریال کیمیا با بازی پوریا پور سرخ و مهراوه شریفی نیا در حال پخش است، شایعه ازدواج پوریا پورسرخ بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاده و هر روز اسمی را کنار اسم پوریا پور سرخ قرار می دهند… اسم هایی که خود پوریا پورسخ از آن ها اظهار بی اطلاعی میکند!

فضای مجازی هم که مملو از شایعات ریز و درشت درباره هنرمندان است. کسی در وب سایت خود خبر ازدواج پوریا را میگذارد یکی در فیسبوک می گوید ازدواج کرده و تمام شده و آن یکی هم در اینستاگرام آرزو میکند مهراوه و پوریا واقعا ازدواج کنند.

پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا در گفتگو با تی وی پلاس در مورد شایعاتی که هول ازدواجش است صحبت کرد وی درپاسخ به این سوال که چرا تا الان که ۳۸ سالش است و هنوز ازدواج نکرده گفت:

ازدواج باید در شرایطش انجام شود و تا موقعیت مناسبی پیش نیاید نباید ازدواج کرد، وی ادامه داد که هر انسان نرمال و طبیعی باید ازدواج کند.

پورسرخ درادامه نسبت به شایعاتی که هول ازدواجش می گویند اظهار داشت: اگر بخواهم ازدواج کنم خبر آن را قایم نمی کنم، مگر از دیوار کسی بالا رفتم که آن را قایم کنم؟ وی درباره خود ادامه داد: نه می گویم دررابطه با ازدواجم خبری هست و نه میگویم درباره ازدواجم خبری نیست هروقت اتفاقی بیافتد به همه خبر میدهم مگر دیگران که ازدواج کرده اند قبل از ازدواج با بوق و کرنا خبر آن را پخش کرده اند؟

وی درپاسخ مجری برنامه که از او درباره مهراوه شریفی نیا و شایعه ازدواج با او پرسید با ناراحتی جواب داد: مهراوه مثل خانواده من میمونه و این حرفا قشنگ نیست…

وی میگوید همیشه از این حرفها که پشت سر من است رنج برده ام. او ادامه داد که کسی که این حرف ها را پشت سر کسی میزند آیا راضی است در مورد خانواده خودش هم همچین حرف هایی گفته شود؟

پور سرخ که در سریال کیمیا با خانم آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا هم بازی است میگوید: خانم حاجیان مانند مادر من است و من نسبت به همه اعضای گروه فیلمبرداری احساس صمیمیت و دوستی میکنم. اینکه وقتی کسی با همکار خود سر یک میز مینشیند و غذا می خورد نباید منجر به ایجاد شایعه شود و شایعه سازان مطمینا خودشان گرفتار این مسئله خواهند شد.

 

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد 4 تیر 1356 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد، سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو نیز دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد.

 

تصویر
 

ازدواج و همسرش

مطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم کرد قطعا به آن فکر می کنم و ایده آل های خودم را دارم ولی تا زمانی که پیش نیاید، لزومی نمی بینم که راجع به آن صحبت کنم و حواشی رسانه ای برای خودم ایجاد کنم.

 

کیس مناسب برای ازدواج

پوریا پورسرخ هنوز هم مجرد است و به همراه خانواده اش در جردن زندگی می کند. پوریا پورسرخ هنوز برای ازدواج تصمیمی نگرفته، علت اصلی این تصمیم را هم شرایط فعلی مدشده در بین جوانان اعلام می کند. به نظر پوریا پورسرخ در دوره ای که مد شده اتومبیل شما چیست؟ منزلتان کجاست؟ کجا مسافرت می روید و این سوالها بین دختر و پسرها مد شده ادم به اسودگی نمی تواند کیس مناسب خود را پیدا کند. پوریا پورسرخ می گوید:به محض این که کیس مناسبم را پیدا کنم و از همه جهات ببینم که با هم هماهنگی و تفاهم داریم مطمین باشید که معطل نخواهم کرد. به نظر پوریا پورسرخ که در محله جردن تهران می نشیند اصلا مرزبندی های شمال شهرو پایین شهر بی معنی است.

 

شایعه ازدواج

بعد از بازی در سریال 110 قسمتی کیمیا در سال 94 و انتشار عکس های دو نفره اش با مهراوه شریفی نیا شایعه ازدواج این دو هنرمند منتشر شد که صحت ندارد. آنها 13 سال است بعنوان دوست و همکار کنارهم بازی می کنند.

 

تصویر
 

دوستان صمیمی پوریا پور سرخ

از دوستان صمیمی پوریا پورسرخ که نقش به سزایی در زندگی اش ایفا کرده غلامحسین لطیفی است که در سریال فرار بزرگ و به پیشنهاد او ایفاگر نقش فرهاد بود که این اشنایی در سریالهای وفا و صاحبدلان انجامید. این دوستی انقدر پیش رفته که حتی پوریا پورسرخ در رابطه با مسائل خصوصی زندگی اش پیش از خانواده اش با اقای لطیفی مشورت می کند.

 

از فوتبال تا کیوکوشین

از بچگی ورزش رو دوست داشتم و بیشتر فوتبال را دنبال می کردم. بعد ها در رشته رزمی کیوکوشین وارد شدم و تا کمربند مشکی پیش رفتم، در سال های اخیر هم بدنسازی مد شد و این رشته را هم دنبال کردم.

 

طرفدار استقلال و رئال

آقا بازیگر با اینکه دوست صمیمی علی کریمی هست اما یکی از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال می باشد و همچنین یکی از طرفداران پروپا قرص تیم رئال مادرید است. او حتی پیراهن تیم رئال مادرید با امضای بازیکنانش را نیز دارد.

 

تصویر
 
 

شغل دوم

پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.

 

به دور از حسادت و کینه

به شرافتم قسم می خورم که هرگز از موفقیت کسی ناراحت نشدم، همیشه مانند دونده های ماراتن به هدفم نگاه کرده ام و هرگز به فکر این نبودم برای پیشرفت خودم به کسی ضربه بزنم حتی اگر کسی به من ضربه بزند.

 

فعالیت روزنامه نگاری

همزمان با تحصیلات دانشگاه بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

 

تصویر
 

 

شروع بازیگری

اوایل دهه 80 در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد. ارتباط این دو از آنجا شکل گرفت تا اینکه در سال 1384 به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند، اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد. به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در 28 سالگی بود

 

شهرت با وفا

بعد از تجربه اولین بازیگری، یکسال بعد، سال 1385 در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعنوان بازیگر نقش اصلی حاضر شد که علاوه بر شهرت مسیر زندگی اش تغییر کرد.

 

ورود به سینما

در همان سال 84 نیز در فیلم جنایت و جنحه بازی کرد که این فیلم هیچ وقت پخش نشد به این ترتیب اولین تجربه رسمی او از فیلم مهمان سال 85 شروع شد.

 

بازیگران مورد علاقه

مهدی پاکدل را خیلی دوست دارم و تئاترهایش را می پسندم، محسن تنابنده و امیر آقایی را هم دوست دارم؛ بیشتر همبازی هایم خوب بودند.

 

تصویر

 

بیوگرافی و عکس های جدید پوریا پورسرخ

  • نام :پوریا
  • نام خانوادگی :پورسرخ
  • تاریخ تولد :۱۳۵۶/۴/۴
  • محل تولد :تهران
  • تاهل :مجرد 
 

زندگی شخصی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

 

 

کودکی پوریا پورسرخ

 

کودکی پوریا پورسرخ

پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

 

فعالیت بازیگری پوریا پورسرخ

او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه های ساخت ایشان فرار بزرگ و وفا دعوت شد. پوریا پورسرخ در سال 1385 با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

 

پوریا پورسرخ و هانیه توسلی

 

پوریا پورسرخ و هانیه توسلی در سریال وفا

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

 

پوریا پورسرخ در فیلم روز سوم

 

پوریا پورسرخ در فیلم روز سوم

پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار 14 ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد.

 

عکسهای جدید پوریا پورسرخ

 

پوریا پورسرخ در فیلم رستاخیز

وی در اولین فیلم سه بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد. پورسرخ به تازگی بازی در طولانی ترین سریال ایرانی با نام کیمیا را به پایان رسانده است.

 

پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا

 

پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا

کیمیا به کارگردانی جواد افشار در 110 قسمت 50 دقیقه ای تهیه شده است و از این نظر بعد از سریال نقطه چین، طولانی ترین سریال ایرانی است. این مجموعه تلویزیونی از 4 مهر 1394 از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت و تا 20 بهمن 1394 پخش آن ادامه داشت.

 

پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

 

پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

پورسرخ پس از بازی در سریال کیمیا و بیمار استاندارد در سریال مناسبتی برادر به ایفای نقش پرداخت. برادر به کارگردانی جواد افشار در ایام ماه مبارک رمضان 95 از شبکه دو پخش شد.

 

پوریا پورسرخ و گلاره عباسی

 

پوریا پورسرخ و گلاره عباسی در سریال برادر

حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می شود که…

 

پوریا پورسرخ و حسن پورشیرازی

پوریا پورسرخ و حسن پورشیرازی در سریال برادر 

 

پوریا پورسرخ بازیگر خوشتیپ و خوش استایل

پوریا پورسرخ بازیگر ۴۱ ساله سینما و تلویزیون کشورمان است که در سال ۱۳۸۵ با سریال وفا شناخته شد، او همواره جزو بازیگران خوش استایل است که با سبک لباس پوشیدن اش توجه همه را به خود جلب میکند، فیزیک بدنی یا بهتر است بگوییم اندام ورزشکاری او در خوشتیپ بودن اش تاثیر زیادی دارد.

 

پوریا پورسرخ

 

پوریا پورسرخ بازیگر جذاب کشورمان

او جزو بازیگرانی است که به ورزش و فیزیک بدنی اش بسیار اهمیت میدهد به همین دلیل ورزش بدنسازی انجام میدهد و تناسب اندام اش را حفظ میکند. اگر اینستاگرام او را دنبال کنید میبینید که او گاهی عکس باشگاه خود را با طرفداران به اشتراک میگذارد.

 

مدل مو پوریا پورسرخ

 

تیپ اسپرت پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در انتخاب مدل مو برای خود بسیار موفق بوده و بهترین مدل موی مردانه را دارد، او معمولا ته ریش دارد و هیچوقت با ریش بلند دیده نشده زیرا میداند که چهره اش با ته ریش بهتر میشود.

 

استایل بازیگران ایرانی

 

استایل رسمی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ به هر سبکی لباس بپوشد خوشتیپ است حالا چه اسپرت و چه رسمی، یعنی او هم با کت و شلوار تیپ جذابی دارد و هم با تیشرت های اسپرت. البته پوریا پورسرخ بیشتر سمت تیپ های اسپرت میرود و کم پیش می آید کت و شلوار رسمی بپوشد.

 

لباس پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ با کت و شلوار

پوریا پورسرخ

خوشتیپی به سبک پوریا پورسرخ 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: