دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/04 08:06
شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری |شاهرخ استخری و خواهرش
کد خبر: 9224

جلف بازی جدید شاهرخ استخری و همسرش | ویدیو جدید شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و همسرش ویدیویی جدید منتشر کردند .

شاهرخ استخری از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است. اینستاگرام همسر شاهرخ استخری را تنبیه کرد. شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است و حاصل ازدواج شاهرخ استخری و همسرش دو دختر هستند. شاهرخ استخری مدتی است که از عرصه بازیگری فاصله گرفته است. در ادامه تصویری از استوری زشت همسر شاهرخ استخری را مشاهده کنید.

 

اینستاگرام همسر شاهرخ استخری را بی آبرو کرد | چشم شاهرخ استخری روشن

به تازگی سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری عکسی از غذای لوبیا پلو استوری کرده است ولی اینستاگرام این عکس را پاک کرده است در واکنش به این اقدام اینستاگرام سپیده بزمی پور نوشت:

استوری لوبیا پلوی من بر خلاف قوانین اینستاگرام بود؟؟؟

چه کار زشتی کردیم

شاهرخ استخری

فیلم احساسی همسر شاهرخ استخری برای خواهر شوهرش

ویدیو جالب و رمانتیکی که سپیده بزمی پور (بلاگر مشهور) همسر شاهرخ استخری بازیگر مرد صدا و سیما خطاب به نیلوفر استخری خواهر شاهرخ منتشر کرده است را ببینید.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است که تصویر زیر را در صفحه خانواده استخری منتشر کرد:

untitled

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

تصاویری از عروسی خواهر شاهرخ استخری

نیلوفر استخری با انتشار عکس های زیر نوشت:

سلام بهترین‌ها  امیدوارم حالتون از همیشه بهتر باشه  من دوست داشتم انقدر وقت داشتم که همه پیغام‌هاتون رو میدیدم و الان از اینکه نمیرسم جواب همتون رو بدم غصه میخورم حتی دیروز خواهرم زنگ زد و نتونستم باهاش حرف بزنم. آدم یه روز‌هایی خیلی بیکاره و یه روز‌هایی نمیدونه زمان چجوری بدو بدو میگذره. الان هیچی نشده نصف سال گذشته زمان برای شما چجوری میگذره؟ زود یا دیر؟

شاهرخ استخری

او همچنین با انتشار عکس زیبایی نوشت:

سلام عصر پاییزیتون بخیرررر. هوا از اون هواهایی شده که دلت میخواد بزنی بیرون و راه بری به مقصد ناکجا آباد  البته یه جایی باشه که کسی نباشه مجبور نباشی ماسک بزنی امروز میدونید داشتم به چی فکر میکردم!؟ قطعاً نمیدونید

شاهرخ استخری

به اینکه من تا چند وقت پیش فکر میکردم من از تربیتی که پدر و‌ مادرم کردن راضیم فقط اینکه مامانم چون خیلی هوام رو داشت و همه جا ما رو میبرد و میرسوند و خیلی حمایتم کرده، من مستقل بار نیومدم ولی تازگی فهمیدم که مامانم چون خودش آدم قوی و مستقلی بوده، این رو تو رفتارش بهم یاد داده ولی خب من در حد مامانم نیستم و حال و هوای ته تغاری بودن روم تأثیر داشته . به بهانه عکس های عروسی نیلوفر استخری تصاویر دیگری از این بازیگر و همسرش را نیز قرار می دهیم.

شاهرخ استخری

احتمالاً خیلی‌هاتون نمیدونید که پدر من شرکت نفتی بود و خیلی روز‌های زیادی رو جنوب کار میکرد و حتی میشد که چهل روز ما نمیدیدمش و مامانم خیلی اوقات دست تنها بود. یه کار خیلی خوب دیگه هم این بود که همیشه ما رو تشویق به پول جمع کردن میکردن و اینجوری نبود که هر چیزی بخوام در اختیارم بذارن و خیلی اوقات برای چیز‌هایی که دوست داشتم باید تلاش میکردم و پول جمع میکردم و خودم میخریدم.من خیلی دوست دارم اگر ما یه روزی بچه دار شدیم، بچمون رو خوب تربیت کنیم و این مستلزم مطالعه کردن و ویدئو دیدنه. همه رفتار‌های خوب و بد آدم‌ها فقط به تربیتشون نیست و وقتی بزرگ میشن میتونن تغییرات مثبت کنن.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/459qo2