جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/19 03:00
بهنوش طباطبایی قبل از عمل
کد خبر: 8385

بهنوش طباطبایی از اصلی ترین علت طلاقش پرده برداشت!

بهنوش طباطبایی بعد از چند سال جدایی از مهدی پاکدل از بزرگترین راز زندگی اش پرده برداشت.

بهنوش طباطبایی بعد از چند سال جدایی از مهدی پاکدل از علت جدایی اش پرده برداشت. بهنوش طباطبایی به همه چیز اعتراف کرد. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بود که به مدت 5 سال از او جدا شده است. همسر سابق بهنوش طباطبایی با رعنا آزادی ور بازیگر محبوب ازدواج کرده است. بهنوش طباطبایی با بیان علت طلاقش سوژه داغ رسانه ها شد.

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود بعد از 5 سال زندگی با مهدی پاکدل طلاق گرفت و چندی پیش در یکی از پست های اینستاگرامش دست به افشای دلیل طلاقش زد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد. آنها حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت.

اما بعد از جدایی هیچ کدام حاضر به دلیل اصلی طلاقشان نبودند. تا اینکه بهنوش طباطبایی با انتشار پستی دلیل این جدایی را عدم تفاهم اعلام کرد.

بهنوش طباطبایی

ازدواج بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان است. او برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

مهدی پاکدل با بهنوش طباطبایی در اسفند ۱۳۸۹ ازدواج کرد. خبر جدا شدن آن‌ها ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی مهدی پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

بهنوش طباطبایی

از طرفی بهنوش طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

بهنوش طباطبایی و همسرش

بهنوش طباطبایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4meyj2