پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/16 05:30
آناهیتا افشار | آناهیتا افشار بیوگرافی
کد خبر: 8686

آناهیتا افشار در شب تولدش کشف حجاب کرد+عکس

جدیدترین عکس از آناهیتا افشار بدون حجاب خبر ساز شد.

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 7 مردادماه 1365 در تهران متولد شد. آناهیتا افشار دانش آموخته رشته نقاشی است اما به دلیل علاقه ای که از دوران کودکی به بازیگری داشت. آناهیتا افشار با بازی در یک سریال تلویزیونی مشهور شد. آناهیتا افشار از علاقه مندان به کتاب است.در ادامه تصویری از  کشف حجاب آناهیتا افشار در شب تولدش را مشاهده کنید.

آناهیتا افشار

او در کپشن این پست نوشت:

این تولد برای من فرق میکنه

پر از نور

پر از عشق

دیگه فقط هفتم مرداد تولد من نیست

عزیزای دل من

مبارکین 35

او با فرشت

بیوگرافی آناهیتا افشار

این بازیگر کشورمان دانش آموخته رشته نقاشی است اما به دلیل علاقه ای که از دوران کودکی به بازیگری داشت به سمت دنیای هنر رهنمون شد و بازیگری در تئاتر را از سنین نوجوانی آغاز کرد.

آناهیتا افشار با بازی در یک سریال تلویزیونی مشهور شد و سبک بازیگری او مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن در فیلم و سریال های بیشتری به ایفای نقش پرداخت.

آناهیتا افشار

علاقه زیاد آناهیتا افشار به کتاب خوانی

آناهیتا افشار از علاقه مندان به کتاب است و به کتاب خوانی علاقه زیادی دارد و کتاب را بهترین دوستش میداند و مطالعه جزو اولویت های اول زندگی او است و از هر فرصتی برای خواندن کتاب استفاده میکند.

این بانوی هنرمند اگرچه تکنولوژی را برای زندگی ضروری میداند اما یکی از ضررهای تکنولوژی را دور شدن از فضای کتاب خوانی عنوان میکند و به خرید کتاب های کاغذی بسیار علاقه مند است.

آناهیتا افشار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ny9v2