چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/04 13:37
میلاد حاتمی | میلاد حاتمی در ایران | اعدام میلاد حاتمی | دادگاه میلاد حاتمی چی شد؟
کد خبر: 8965

آخرین خبر از خودکشی میلاد حاتمی در زندان

میلاد حاتمی خودکشی کرد؟

میلاد حاتمی از شاخ های اینستاگرامی بود. میلاد حاتمی چندی پیش به ایران بازگشت. میلاد حاتمی پس از بازداشت در ترکیه بازداشت و تحویل پلیس ایران داده شد. اتهامات میلاد حاتمی شامل فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مقدسات اسلامی، روابط نامشروع، نشر محتوای مبتذل و مستهجن در فضای مجازی و تجاهر به فسق، دعوت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به فساد و فحشاء، عضویت در شبکه سازمان‌یافته قمار، کلاهبرداری و پولشویی و کسب در آمد از محل نامشروع است.

 میلاد حاتمی پس از بازداشت در ترکیه بازداشت و تحویل پلیس ایران داده شد. اتهامات میلاد حاتمی شامل فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مقدسات اسلامی، روابط نامشروع، نشر محتوای مبتذل و مستهجن در فضای مجازی است.

از دیگر اتهامات میلاد حاتمی و تجاهر به فسق، دعوت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به فساد و فحشاء، عضویت در شبکه سازمان‌یافته قمار، کلاهبرداری و پولشویی و کسب در آمد از محل نامشروع است. میلاد حاتمی در ترکیه دستگیر شد. اعترافات میلاد حاتمی از تلویزیون پخش شد.

میلاد حاتمی

تکذیب خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین

خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین دروغ است.

حدود یک ساعت پیش با وکیلش تلفنی صحبت کرده و مقام‌های زندان هم شایعه منتشر شده را تکذیب می‌کنند.

 

 آخرین جزئیات پرونده میلاد حاتمی از زبان وکیلش

میلاد حاتمی

رسول کوهپایه زاده وکیل پایه یک دادگستری، درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود میلاد حاتمی اظهار کرد: هفته گذشته با موافقت بازپرس پرونده امکان ملاقات بنده و موکلم در زندان فراهم شد.

 وی با اشاره به اتهامات میلاد حاتمی ادامه داد: اتهاماتی که به وی تفهیم شده در دو زمینه اخلاقی و مالی است و موکل بنده در اختیار ضابط است و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qznn3