پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/23 12:42
نوید محمدزاده | نوید محمدزاده و فرشته حسینی | نوید محمدزاده در سریال نون خ | نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار
کد خبر: 9182

دفاع جنجالی نوید محمدزاده از شغل دومش | رونمایی نوید محمدزاده از شغل دومش

نوید محمدزاده ویدیویی از شغل دومش منتشر کرد.

نوید محمدزاده یک دفعه در دنیای هنر و سینما بسیار درخشید. نوید محمدزاده در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. نوید محمدزاده با بازی در سریال قورباغه بر سر زبان ها افتاد زیرا از آن سریال عشق خود را پیدا کرد. نوید محمدزاده با فرشته حسینی ازدواج کرد. همسرش بعد از مدتی سفر کرد و همین موضوع بر شایعات جدایی نوید محمدزاده از همسرش دامن زد.

نوید محمدزاده و ویدیو شغل دومش (تبلیغات)

فوری | نوید محمدزاده همسر عزیزش را طلاق داد؟

فرشته حسینی از پدر و مادری افغانستانی در ایران به دنیا آمده است و مثل همسرش نوید محمدزاده مشغول بازیگری است. این دو بازیگر در سریال قورباغه همبازی بودند.خانم حسینی و نوید محمدزاده تابستان امسال با هم ازدواج کردند.

فرشته حسینی

فرشته حسینی هفته قبل از ایران رفت. حالا می‌گوید باید از خانواده‌اش برای مدتی دور باشد.

فرشته حسینی هنگام خروج از ایران عکسی با پاسپورتش در هواپیما به اشتراک گذاشت و برخی تصور کردند این بازیگر افغانستانی به کشورش بازگشته است.اما او اعلام کرد به افغانستان نرفته و انتشار سفرش به این کشور موجب نگرانی آشنایانش شده است.

او ویدئوی کوتاهی از حضورش در ترکیه به اشتراک گذاشت و نوشت:  من فقط قرار است مدتی دور از خانواده باشم برای کار؛ اما این احساسات طاقت‌ فرسا هستند.

فرشته حسینی

 نوید محمدزاده و فرشته حسینی

 نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

فرشته حسینی

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ امی، از الان، مبارک. فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت:

برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند​.

فرشته حسینی

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

سفر فرشته حسینی به صربستان

فرشته حسینی بعد از سفر اخیرش به صربستان به کمپ پناهجویان رفته و از نزدیک با آنها ملاقات کرده و می گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی در پست اینستاگرام خود برای پناهجویان نوشته:

هیچ کس در دنیا به اندازه‌ی آنها خسته نیست.فرشته حسینی برای کمک به مردم کشورش در زمان حضور خود در صربستان با یکی از نشریات این کشور نیز در خصوص وضعیت افغانستان مصاحبه کرده است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jvoz4