پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/02 10:32
تتلو
کد خبر: 10041

جنجال تازه در کنسرت تتلو | دزدی های تتلو پایان ندارد

کنسرت مهرماه تتلو قرار بود ۲۸ ام برگزار شود. اما تتلو اعلام کرد که این کنسرت را آنلاین در لایو برگزار کرده است و پولی به خریداران بلیت پس نمی دهد! دلیل لغو کنسرت مهرماه تتلو از زبان خودش را در ادامه می خوانید؛

تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. تتلو دوخواهر بزرگ تر از خود دارد.تتلو درباره فرزندخوانده اش نوشته است: داش امیر دختر دار شد دختری که گفتم پدر و مادرش  امکان نگهداریشو ندارن رسما و کتبا اجازه دادن که من به فرزندی قبولش کنم.از امروز میتونید منو بابا امیر صدا کنید.

تتلو

تتلو در این باره نوشت: من برنامه ای که یه سریال به خاطرش پول پرداخت کرده بودن رو اجرا کردم دیشب به دلیل امنیت و قصه های اعتراضی کنسل کردن مسئولین ولی من بازم تمرینامو کرده بودم و برنامه رو هم آنلاین اجرا کردم براتون و سه قسمت لایو گذاشتم فیلمش هست میتونید ببنید من به کسی بدهی ندارم!

تتلو

واکنش تتلو به تقاضا برای پس دادن پول کنسرت

بلیت فروشی به من ربطی نداشته تا حالا و نداره اصلا بفهمین من باید یه پولی بگیریم و تمرین رو اجرا کنم که همونم نگرفتم و دوماهم تمرین کردم اجرا رو و یه چیزی هم از جیب خودم دادم برنامه رو هم من کنسل نکردم برنامه رو امنیت استامبول کنسرت کرده و بلیط فروشی هم شماره و شرکت هاش معلومه

قیمت بلیت کنسرت تتلو

قیمت بلیت کنسرت مهرماه تتلو از ۳۰ دلار آغاز می شود و به صورت تساعدی بالا می رود. گفتی است قیمت بلیت  کنسرت تتلو در اردیبهشت بین ۲۰۰تا۵۰۰ دلار بود.

۴۲میلیارد تومان برای کنسرت تتلو

یکی از حواشی کنسرت های تتلو مربوط به خروج ارز از کشور است. در کنسرت تتلو که در ادریبهشت ماه برگزار شد با احتساب ۴هزار نفر شرکت کننده ایرانی هزینه کلی حدود یک میلیون و۵۰۰ هزار دلار (با دلار ۲۸هزارتومان) معادل ۴۲میلیارد تومان فقط برای یک شب و بدون هزینه سفر ارز از کشور خارج شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qjop2