جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/11 04:25
محمدرضا گلزار
کد خبر: 10232

فیلم منتشره از خواستگاری شوکه کننده محمدرضا گلزار از بازیگر معروف زن | اختلاف سنی عجیب همه را متعجب کرد

سکانسی از خواستگاری محمدرضا گلزار از کتایون ریاحی در فیلم سینمایی شام آخر.

محمدرضا گلزار بعد از چند روز سکوت به مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد. محمدرضا گلزار بازیگر معروف سینمای ایران است. محمدرضا گلزار بازیگر معروف مجرد است. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری مجری و خواننده ام هست. اخبار محمدرضا گلزار را با ما دنبال کنید.محمد رضا گلزار یکی از خوش چهره ترین بازیگران در ایران اسـت، بعضی وی را خودشیفته خطاب میکنند و بعضی هم برایش سر و دست می شکنند. کُما فیلمی در ژانر کمدی و درام محصول سال ۱۳۸۲ به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی پیمان معادی و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرح‌بخش است. کما پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در سال ۱۳۸۳ بود.


در روز های گذشته خبری که انتشار آن جنجال به پا کرد این بود که مجله جهانی IMDB محمدرضا گلزار را بعنوان سیزدهمین “مردِ جذاب تمامِ تاریخ سینمای جهان انتخاب کرد. خبری که باعث ناراحتی محمدرضا گلزار از مردم و مردم از او شد.

محمدرضا گلزار دیرزمانی که است که از ستاره‌های سینما است و هواداران زیادی دارد که برای دیدن فیلم‌های او و خیلی وقت‌ها خود او سر و دست می‌شکنند. در محفل‌های خودمانی هر گاه نام او مطرح می‌شود، یکی از ویژگی‌های مورد بحث چهره این بازیگر و نقش آن در موفقیت او است.

 
 

بحث چهره گلزار این روزها داغ داغ است. اگر سری به اینستاگرام او بزنید ویدئویی می‌بینید که بر اساس آن در پایگاه اینترنتی «IMDB» گلزار در فهرست خوش‌قیافه‌ترین بازیگران جهان جایگاه بالایی دارد.

 

چه ایرادی دارد؟ خودش می‌گوید هر کسی با موفقیت‌های کوچکتر از این خوشحال می‌شود. اما نکته این است که مردم به این دستاورد آقای بازیگر خوش‌قیافه چندان روی خوشی نشان نمی‌دهند و حتی پایین پست اینستاگرامی او مدام از او و انتشار این خبر انتقاد می‌کنند!

شگفتا مردم ما که از شنیدن خبر موفقیت شهاب حسینی در کن به وجد می‌آیند، از دیدن شیر نقره‌ای در دستان نوید محمدزاده شادمان می‌شوند چه شده که از این موفقیت گلزار به خشم آمده‌اند؟‌ چرا مدام انتقاد می‌کنند؟

به نظر می‌رسد که مشکل مردم با موفقیت یک هموطن در عرصه جهانی و مطرح شدن نام او نیست. مشکل آنجا است که مردم از دیدن نام بازیگر هموطنشان در فهرست خوش‌قیافه‌ترین بازیگران جهان احساس نمی‌کنند که موفقیتی برای نام ایران و ایرانی به دست آمده باشد. اصلاً هم مهم نیست که این فهرست را یک کاربر سایت «IMDB»‌ انتخاب کرده باشد یا هر شخص و جای دیگری.

 

بدون شک گلزار محبوب است و طرفداران زیادی دارد که شاید خیلی از آن‌ها هم منتقد انتشار خبر فهرست «IMDB» باشند نه اینکه ندانند بازیگر محبوبشان خوش‌قیافه است بلکه چون انتظار ندارند ستاره محبوبشان برای شنیدن این خبر اینقدر خوشحال شود.

فرزاد مظفری

کیک اشتباهی برای محمدرضا گلزار!

کیک برنامه‌ای با هدف ترویج کتابخوانی برای یک خبر اشتباه! در حالی که رسانه های تخصصی سینمایی از نادرست بودن خبر قرار گرفتن رضا گلزار در فهرست جذاب ترین بازیگران تاریخ سینمای imdb نوشته اند مسابقه «برنده باش» برای این فهرست کیک تهیه کرده است.

افتخارات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در بخش تجلیل و نکوداشت دومین “جشنواره فیلم‌های ایرانی در تورنتو” در سال ۲۰۱۰، از ۱۰ سال بازیگری محمد رضا گلزار به عنوان “تک ستاره سینمای ایران” تجلیل و جایزهٔ این بخش به وی اهدا شد. برای فیلم شیش و بش در سومین “جشنواره فیلم‌های ایرانی در تورنتو” در سال ۲۰۱۱ از وی تقدیر شد.به عنوان “خوش‌پوش‌ترین بازیگر سینمای ایران” در نظرسنجی مجله “زندگی ایرانی” در سال ۱۳۹۰ برگزیده شد.  انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان “مرد شایسته ایران” در نظرسنجی مجله “پوشش” در سال ۱۳۸۹. کاندیدای بازیگر نقش اول مرد برای فیلم بوتیک در جشن “دنیای تصویر” در سال ۱۳۸۴. کاندیدای لوح زرین انتخاب ویژه سال برای فیلم بوتیک در دوره ۵ منتخب سایت ایران اکتور (بهترین‌های سال) در سال ۱۳۸۴

تمرین های محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

​​محمدرضا گلزار به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز تیم ارتعاشات صنعتی در سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

خانواده محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار دو برادر به نام های علیرضا و بردیا دارد و خودش فرزند دوم خانواده است . علیرضا مهندس عمران  و برادر کوچکترش مترجم انگلیسی می باشد. در خبرها آمده است که وی یک خواهر هم دارد ولی تابحال تصویرش در فضای مجازی منتشر نشده است.  به همین دلیل خیلی جاها شایعه شده است که بخاطر اینکه محمدرضا گلزار خیلی غیرتی است دوست ندارد تصویر مادر و خواهرش در فضای مجازی منتشر شود. محمدرضا گلزار در مصاحبات خود گفت : من روی اعضای خانواده ام متعصب و غیرتی ام و رضایت خانواده ام همیشه اولویتم بوده است.  پدر محمدرضا گلزار اهل تبریز بوده و موافق ورود گلزار به عرصه بازیگری نبود. گلزار به دلیل مخالفت پدرش اولین فیلمش را پنهانی بازی کرد و با گذشت زمان پدر با قضیه بازیگر شدنش کنار آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eobp4