سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/15 19:08
پرتاب کوکتل مولوتف
کد خبر: 10333

پرتاب کوکتل مولوتف به مسجدی در لواسانات| عاملان دستگیر شدند

عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به مسجدی در لواسانات دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان ۱۹عدد کوکتل مولوتف کشف شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تأثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب 3عدد کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

در پی این حادثه تیمی متشکل از افسران زبده پلیس رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند و با اقدامات فنی پلیسی و کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تأثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه می‌کردند، شناسایی شدند.

این گزارش می‌افزاید محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه 11 نفر (4 نفر از اتباع کشور همسایه و7 نفر ایرانی) از اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و 19عدد کوکتل مولوتف آماده و تعدادی سلاح سرد و چند عدد ماسک و نقاب جهت پوشاندن صورت از آن‌ها کشف شد.

این افراد با تشکیل باند و تحت تأثیر و حمایت شبکه‌های معاند اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن عمومی می‌کردند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و در اجرای اقدامات بعدی خود ناکام ماندند.

پلیس در راستای انجام وظایف خود با مخلان نظم و امنیت شهروندان به طور جد برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کسی آرامش جامعه را به مخاطره بیندازد.

منبع: تسنیم


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3g5lx4