پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/19 05:00
محصول ایران‌خودرو
کد خبر: 10427

ایران خودرو فروش فوق العاده و پیش فروش ۷ محصول را از امروز آغاز می کند

پس از واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش به خودروسازان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برای بار سوم از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات خود را در سه قالب طرح عادی، طرح حمایت از جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا می‌کند.

 پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که  دومین‌  دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی  چهلمین  طرح فروش فوق‌العاده عادی و  سی‌ویکمین  طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت  چهار روز  به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.  

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول  سورن‌پلاس  و  پژو پارس سفارشی  ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل  تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک ،  دناپلاس توربوشارژ   دستی  شش سرعته با فرمان برقی،  دناپلاس توربوشارژر   اتوماتیک  و  راناپلاس  را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از این  لینک ، قابل مشاهده است.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است که طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

شرایط ثبت‌نام همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

محصول ایران‌خودرو

محصول ایران‌خودرو

گفتنی است، شرایط فروش برای طرح ویژه جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به همین صورت است و تنها کد خودروها تفاوت دارد که مشتریان در زمان ثبت‌نام می‌توانند خودروی مورد نظر را در طرح مورد نظر انتخاب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48oqm2