پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/21 11:03
سریال جزر و مد
کد خبر: 10479

ساعت پخش سریال جزر و مد | بازیگران سریال جزر و مد

مجموعه تلویزیونی طنز «جزر و مد» هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی زاده و تهیه‌کنندگی محسن توکل فرد؛ به سفارش سیمای استان‌ها در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز خوزستان تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی طنز هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: لطیف جنوبی اصل، سالها پیش از ماهشهر به تهران مهاجرت کرده و در همان جا تشکیل خانواده داده و صاحب فرزند شده؛ اکنون در آستانه بازنشستگی است. اما به دلیل مشکلاتی که برای او و خانواده اش پیش آمده است مجبور می‌شود از تهران به زادگاهش خوزستان مهاجرت کنند و در خانه باغ متروکه ای که از پدرش به ارث رسیده به همراه خانواده‌اش مستقر شوند.

در این سریال طنز موضوعات متعددی همچون اشتغال، ازدواج جوانان، محیط زیست، خانواده، مشاغل زود بازده، کارآفرینی و... در فضایی شاد و مفرح و با پرهیز از شعارزدگی پرداخته می‌شود.

همانگونه که از خلاصه داستان مشخص است بحث مهاجرت معکوس از تهران به استان خوزستان و بیان ظرفیت‌های بومی استان خصوصاً شهر‌های ماهشهر و سربندر در فضایی شاد و مفرح از اهداف این سریال بوده است.

رضا فیاضی، نصرالله رادش، علی غریب، افسانه ناصری، مهدی امینی خواه،، ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، عبدالمجید حیاتی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیر زاده، عباس محبوب، خشایارراد، حمید لولایی، علی اصغر حیدری، فریده دریامج و.... از جمله بازیگران این سریال هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4daym4