پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 05:49
شهاب حسینی
کد خبر: 10496

پادرمیانی شهاب حسینی برای آزادی ۲ شعارنویس

بر اساس برخی خبرهای منتشر شده، شهاب حسینی باعث نجات دو نوجوان شعارنویس شده است.

این روزها خبری از دخالت شهاب حسینی و نجات دو نوجوان شعارنویس از دست ماموران شنیده می‌شود. یک منبع آگاه به نقل از شاهدان عینی موضوع را چنین روایت می‌کند.

حوالی ساعت یک‌و‌نیم بامداد روز چهار شنبه هجدهم آبان ماه در منطقه گیشا و محله‌ای که شهاب حسینی در آن زندگی می‌کند، صدای ماموران امنیتی شنیده می‌شود که ایست می‌دهند. این ماموران پس از کمی تعقیب با خودرو، دو نوجوان پسر و دختر را که مشغول شعارنویسی روی دیوار بوده‌اند متوقف می‌کنند. سر و صدا بالا می‌گیرد. مطابق معمول چنین صحنه‌هایی دو نوجوان درخواست آزادی دارند و ماموران قصد سوار کردن آنها به خودرو انتظامی را دارند. در این میان یک زوج از ساکنان محل خود را به مکان درگیری رساندند و تلاش می‌کردند با پادرمیانی مانع از دستگیری دو نوجوان شوند که البته این صحبت‌ها هم راه به جایی نمی‌برد. ماموران اصرار به دستگیری دو شعارنویس دارند و طبیعی است که آنها هم ترسان و با همه وجود می‌خواهند در مقابل دستگیری مقاومت کنند.
اینجاست که شهابحسینی به اتفاق همسرش با شنیدن صدای درگیری و دیدن ماجرا، از خانه خارج شده و خود را به صحنه می‌رسانند.

ماموران ابتدا او را نشناخته و سعی در جلوگیری از نزدیک شدن آنان به صحنه م‌کنند اما بعد که متوجه حضور ستاره مشهور سینما و تلویزیون می‌شوند، از حضور او استقبال می‌کنند. شهاب حسینی سعی در آرام کردن اوضاع کرده و همسرش پسر و دختر نوجوان را کناری می‌کشد و با اجازه فرمانده نیروهای حاضر و به همراه خانم دیگری که در صحنه بوده، آنها را از محل دور می‌کند. بعد از آن ماموران دقایقی با شهاب حسینی درد دل می‌کنند و از دغدغه های خود می‌گویند.

شهاب حسینی هم پس از شنیدن صحبت‌ها، بابت موافقت ماموران برای آزاد کردن آن دو نوجوان از آنها تشکر کرده و پس  از خداحافظی، همگی محل را ترک می‌کنند و غائله ختم به خیر می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45lzo2